Одеський бренд Aisenberg намагається відновити роботу під час війни, займається волонтерством та намагається не зупинятися на досягненнях. Про це засновниця бренду Тетяна Федосєєвавін розповіла фешн-журналістці Ксенії Ковальовій.
«До війни у мене були заплановані поїздки Україною до магазинів, де представлений наш бренд з форматом public talk на тему «Короткий денім лікнеп або навіщо ми варимо джинси». Були ідеї створення колаборації з іншим лейблом та заплановано зйомку з крутим інфлюєнсером. Ми все це зробимо – і навіть більше. Тепер думки та надії глобальніші. Головне – мир (і тепер у цього слові стільки глибини і усвідомлення)», - каже Тетяна Федосєєва, засновниця бренду Aisenberg, яка зараз знаходиться у Берліні з дітьми.
«Це рішення далося мені надзвичайно складно, я б навіть сказала болісно, тому що від’їжджаючи, я не розуміла та й зараз не тямлю, на який термін ми тут, коли я зможу знову повернутися до рідного міста», - каже вона, сумуючи за домівкою. Незважаючи на те, що всі ми втратили відчуття часу та розуміння, коли ж зможемо почути рідні звуки гомону міста, яке живе своїм звичним життям, ніхто не втрачає надії. Звісно ж, залишати домівку було болісно для Тетяни, яку війна зустріла на... трапі літака. «24 лютого о 7:40 ранку в мене був запланований виліт до Києва. Були свої буденні справи, плани зустрітися з київським колективом. Хотілося мотивувати та налаштувати команду на плідну роботу перед початком сезону, презентувати всім нову колекцію… Натомість з цього моменту кожен день я і наш колектив Aisenberg думаємо лише про одне – мир. Сонце, світле небо, ласкаве море і радісні люди навколо – те до чого ми в Одесі так звикли. Ми прагнемо миру та краси».
Як людина, що любить свою роботу, першою справою, коли настав час їхати з дому, Тетяна зайшла на виробництво та в магазин: «Мені й досі щемить, коли я описую цей день, ті почуття, які я проживала. Знаєте, уявити, що це кінець було і є нестерпно. Головним мотивом для від’їзду став психологічний стан дітей, їх страх в очах, який ріс зі звуком кожної сирени повітряної тривоги. Берлін був обраний не випадково, я знала, що мене та моїх дітей тут чекає неймовірна підтримка від друзів та добрих знайомих. Це місто гостинно прийняло величезну кількість моїх співвітчизників. Стільки підтримки, уваги, турботи – від волонтерів до пересічних громадян, берлінців. Це безцінно! На головних будинках столиці Німеччини майорять наші прапори. На вулиці, почувши українську мову, випадкові перехожі говорять слова підтримки. Коли мій син прийшов у перший день до німецької школи, вхід був прикрашений малюнками на тему війни в Україні та миру, який обов'язково настане в нашій країні. З нами увесь світ!» І завдяки такій підтримці світу, ми гарно тримаємося та нам трішечки легше адаптуватися до тимчасового дому та роботи в рамках нової реальності. «Головне для нас зараз, що виробництво відновило роботу. Магазин Aisenberg в Одесі знову відкрито. Ми отримуємо замовлення через сайт та наші соціальні мережі. Нас дуже підтримують і постійні клієнти, і друзі, і преса – це надихає». Дійсно, вдягати українське сьогодні важливо, це не лише показує нашу підтримку fashion-ком’юніті, але й допомагає економіці та втриманню працівників на робочих місяцях. Здається, вибір нового одягу ще ніколи не був настільки усвідомленим.
Дякувати Богу та мужнім захисникам України, у нашій сонячній Одесі наразі безпечно, а це означає, що ми можемо працювати аби наблизити нас до перемоги, підтримати економічний фронт та не дозволити економіці зупинитися. Саме тому 30% від продажу бренд направляє на підтримку нашої армії. Все буде Україна!
Незважаючи на війну та складнощі із виробництвом та постачанням, Aisenberg знаходиться в постійному пошуку нових ринків збуту та продовжує роботу, щоб допомогти країні та команді бренду. «Не втрачаємо надії заробляти в колишньому обсязі на території України. Нам потрібно рухатися, потрібно підтримувати економіку країни, та звісно, своїх людей – працівників. Бо люди – найцінніший актив». І це дійсно так, адже підтримувати колектив та людей сьогодні - must-have кожного з нас. Робота дає можливість людям не лише відчувати финансову безпеку, але й відволікатися від новин та того, що відбувається навколо, аби залишитися ментально цілісною та мотивованою людиною. І так радісно розмовляти з брендами та людьми, які на власному прикладі показують, що можна все ж таки не забувати рідної домівки, не залишати думки про продажі в Україні, не припиняти працювати з українцями, а розвиватися та існувати як цілісний бренд незважаючи ні на що. І це мабуть і є справжнє джерело натхнення за цих непростих часів.
Автор: Ксенія Ковальова
#ВсеБудеУкраїна!Читайте також: В ПАРИЖІ ПРОЙШОВ CHARITY POP-UP STORE З УКРАЇНСЬКИМИ БРЕНДАМИ