Femif — новий бренд, що створює речі на основі роботи людини та штучного інтелекту
Femif, який поєднує людську творчість та штучного інтелекту. Речі бренду — результат їхньої спільної роботи, які трошки намагаються бути відображенням майбутнього.
Перевага такого підходу: методи крою на 100% базуються на аналізі тестових зразків на 3D манекенах, що значно зменшує кількість пошкоджених зразків і витрат тканин.
«Процес створення відбувається завдяки Midjourney: ми ретельно розглядаємо теми та ситуації, в яких буде використовуватися одяг, визначаємо формат, необхідні елементи та використовуємо програму для надання референсів. Через кілька ітерацій вибираємо оптимальний варіант, при цьому можливо, що один запит може викликати абсолютно різні відповіді, змінюючись від дня до дня. Тому ми можемо тестити різні гіпотези і тестувати зразки, поки результат не буде бездоганним», — описують процес в бренді.
Далі розроблені моделі переходять до рук 3D-конструктора, фахівця, який у спеціальній програмі розглядає всі деталі та переносить їх на манекен.
В першій колекції Femif фантазійно-футуристичні сукні, топи, комбінезони та штани, оздоблені плісе та воланами. Кожна модель названа на честь квітки, й надає їй особливого сенсу. Бренд також відразу пропонує більш базову лінійку зі спокійнішим дизайном.
Текст: t.me/mentorka_uabrands
Читайте також: ВІД ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ ДО КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ. ЯК БРЕНДИ КРАСИ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, ЩОБ РОЗВИВАТИ КРЕАТИВНІСТЬ ТА ІННОВАЦІЇ