Від персоналізації до клієнтського досвіду. Як бренди краси використовують штучний інтелект, щоб розвивати креативність та інновації

Штучний інтелект, доповнена реальність і комп’ютерний зір змінюють спосіб, у який споживачі відкривають, відчувають і спілкуються з брендами: від віртуальної примірки макіяжу та одягу до аналізу шкіри.

 

Нещодавнє онлайн-опитування Epsilon серед 1000 споживачів віком від 18 до 64 років виявило високу привабливість персоналізації в роздрібній торгівлі: 80% респондентів вказали, що вони з більшою ймовірністю будуть мати справу з компанією, якщо вона пропонує персоналізований досвід, а 90% вказали, що вони вважають персоналізацію привабливою. Точна персоналізація спрямовує споживачів до вибору правильних засобів, що у свою чергу призведе до зменшення екологічних проблем, пов’язаних із надмірним споживанням, і водночас підвищить конверсію та лояльність.

Примірка віртуального макіяжу

Хочете спробувати як виглядатиме на вас нова червона помада або сині тіні перед покупкою, не виходячи з дому? Технологія віртуальної примірки макіяжу, доступна на веб-сайті Maybelline New York, дозволяє випробувати всі продукти Maybelline Makeup у своєму телефоні.

Завдяки технології доповненої реальності відтепер є можливість купувати всі продукти Maybelline онлайн, не боячись, як вони виглядатимуть на вас. Це дозволяє спробувати десятки відтінків, не знімаючи макіяж. Технологія Virtual Try-on використовує розширений алгоритм відстеження обличчя, який визначає, де знаходяться ваші губи, очі, щоки тощо, і наносить на цю зону віртуальну косметику. Ви можете рухати головою та ротом, і помада буде реалістично повторювати ваші губи.

Від персоналізації до клієнтського досвіду. Як бренди краси використовують штучний інтелект, щоб розвивати креативність та інновації-Фото 1

Як це працює? Потрібно зайти на сайт www.maybelline.com та вибрати продукт, який хочете приміряти. Знайдіть хороше природне освітлення. Запустіть свою камеру або завантажте своє фото. Виберіть відтінок, який ви хотіли б спробувати і миттєво побачите результат на собі. Ви можете побачити результат нанесення макіяжу до/після, порівняти 4 різні відтінки та поділитися своїм селфі в соціальних мережах, щоб запитати своїх друзів, що вони думають про ваш новий стиль.

З початком літа відома соціальна мережа Snapchat оголосила своїм підписникам про співпрацю з улюбленим брендом Supergoop! Щоб відсвяткувати запуск Lipshade — відтінку для губ, що легко наноситься, живить, зволожує та захищає завдяки 100% мінеральному SPF для м’якших і гладких від природи губ — Supergoop! об’єдналися зі Snapchat у створенні пробного об’єктива AR, який дає змогу наносити чотири кольори Lipshade. Щоб вибрати відтінок, що вам найбільше підходить, відтепер не потрібно відвідувати магазин, а користування улюбленою соціальною мережею нарешті набуває корисного значення.

Віртуальний підбір відтінків манікюру

Snapchat не зупиняється на колаборації з Supergoop! Популярна соціальна мережа співпрацює з брендом OPI у розробці Nail Lacquer Lens, яка дозволяє користувачам Snapchat спробувати вісім відтінків лаку для нігтів OG. Відзначені численними нагородами, яскраві фоомули OPI завжди доповнюють салонний догляд за нігтями.

Від персоналізації до клієнтського досвіду. Як бренди краси використовують штучний інтелект, щоб розвивати креативність та інновації-Фото 2

Як це працює? Об’єктив Nail Lacquer Lens оснащено першою у своєму роді технологією Snap AR під назвою Nails Segmentation, яка робить досвід цифрової примірки нігтів більш реалістичним, ніж будь-коли раніше. Легко проведіть пальцем по кольорах на екрані смартфону і все, для того щоб вибрати потрібний колір вам більше не потрібна рідина для зняття лаку!

Новий рівень догляду за шкірою

Лабораторія Nelly De Vuyst® — розробник та виробник преміальної космецевтики запустила унікальний інструмент діагностики та аналізу шкіри за допомогою штучного інтелекту на основі наукових досліджень у сфері старіння шкіри. Заснована на алгоритмі штучного інтелекту і 47-ми річному досвіді лабораторії бренду, завдяки технології комп’ютерного зору та алгоритмів машинного навчання програма аналізує шкіру за 12 метриками: біологічний та фактичний вік шкіри, тонкі лінії та зморшки, вік зони навколо очей, мішки під очима, почервоніння, напівпрозорість, пори, зволоження, пігментація, однорідність текстури шкіри, акне, колір шкіри.

За результатами аналізу програма рекомендує засоби для домашнього догляду, які допоможуть відновити мікробіом шкіри та ефективно відкоригувати шкірні патології. Вперше, справжнє наукове досягнення дозволяє отримати персональний аналіз та діагностику, що допомагає краще зрозуміти процес старіння шкіри і підібрати індивідуальну програму догляду.

Від персоналізації до клієнтського досвіду. Як бренди краси використовують штучний інтелект, щоб розвивати креативність та інновації-Фото 3

Від персоналізації до клієнтського досвіду. Як бренди краси використовують штучний інтелект, щоб розвивати креативність та інновації-Фото 4

Індустрія естетичної медицини стрімко розвивається. В тому числі і в напрямку технологій із використанням штучного інтелекту. Як було передбачено ще на початку року, споживачі все більше занепокоєні негативними наслідками від інвазивних процедур у довгостроковій перспективі. Тенденція здорової шкіри, а не просто б’ютифікація, набирає обертів і це вже не тренд, а реалії сьогодення. Саме тому, технологія цифрової діагностики та аналізу шкіри — це ідеальний інструмент, який відтепер доступний кожному. Головна зручність технології — доступ 24/7 до стану власної шкіри, це як конс’єрж сервіс. І в цьому є справжня революція”, — каже Ірина Грибан, засновник та СЕО Complete SPA — ексклюзивного дистриб’ютора бренду Nelly De Vuyst® в Україні, й продовжує: “Для нас це величезна відповідальність як перед клієнтами так і перед партнерами — косметологами, лікарями-дерматологами, які тісно співпрацюють з нами, адже наш бренд першим серед професійної косметики запустив технологію діагностики та аналізу шкіри за допомогою штучного інтелекту”.

Щоб розпочати аналіз шкіри потрібно відсканувати QR-код на сайті бренду www.ndvua.com за допомогою свого мобільного пристрою, надати програмі доступ до камери, прийнявши дозволи, дати відповіді на декілька запитань і дотримуватись інструкцій на екрані. Вже за декілька секунд програма надає результати аналізу вашої шкіри та рекомендує косметичні засоби, підібрані відповідно до ваших проблем.

Віртуальний підбір відтінків автозасмаги

Bondi Sands, одна з найпопулярніших у світі компаній, що займається автозасмагою, запускає рішення віртуального підбору відтінків для онлайн-покупок автозасмаги в США, Великобританії, Європі та Австралії. Імерсивний досвід покупок забезпечується відзначеною нагородами технологією штучного інтелекту, що дозволяє клієнтам віртуально експериментувати з різними засобами для автозасмаги, щоб знайти свій ідеальний відтінок. У той час як технологія AR Makeup Try-On стала популярною в індустрії декоративної косметики, Bondi Sands є першою компанією в категорії автозасмаги, яка використовує технологію віртуальної примірки, та допомагає підбирати клієнтам їх ідеальний відтінок засмаги.

Від персоналізації до клієнтського досвіду. Як бренди краси використовують штучний інтелект, щоб розвивати креативність та інновації-Фото 5

«Як глобальний бренд, інклюзивність є необхідною умовою для Bondi Sands. Індустрія засобів для засмаги має більше роботи в цьому просторі, ніж інші категорії краси, оскільки більшість брендів враховують різноманітність у маркетингових кампаніях, але не в розробці продукту», — каже Блер Джеймс, співзасновник і генеральний директор Bondi Sands, й продовжує: «Наш новий асортимент Technocolor — це перший комплексний продукт для автозасмаги на ринку, який був спеціально розроблений для забезпечення оптимального рівня зволоження для кожного типу та тону шкіри. Щоб легко знайти ідеальну пару, ми створили анкету-опросник Technocolor Shade Finder, яку можна знайти на нашому веб-сайті. Наприкінці анкети клієнту пропонується інтегрований пробний фільтр щоб ви могли точно побачити, як запропонований продукт виглядає на вашій шкірі

Віртуальні консультації в реальному часі

Parfums Christian Dior, підрозділ парфумерії та косметики Christian Dior LVMH Group, запустив для своїх клієнтів оновлений онлайн-консультаційний сервіс. Нова пропозиція дозволяє клієнтам «приміряти» макіяж віртуально за допомогою технології доповненої реальності, одночасно отримуючи поради від продавця Dior в реальному часі.

Від персоналізації до клієнтського досвіду. Як бренди краси використовують штучний інтелект, щоб розвивати креативність та інновації-Фото 6

«Віртуальна консультація в реальному часі знаменує собою важливу віху для нашого Maison і відкриває чудові можливості для зростання та інновацій», — сказала Елоді Планшон, директор з маркетингу прямого споживання Parfums Christian Dior: «Ми можемо використати наш колективний досвід для розробки нових інноваційних багатоканальних рішень, щоб вийти за межі очікувань наших клієнтів».

Б’юті додаток на базі ШІ для користувачів із вадами зору

У січні 2023 компанія Estée Lauder Companies (ELC) у Великобританії та Ірландії запустила свою програму Voice-Enabled Makeup Assistant (VMA), першу в своєму роді мобільну програму на основі штучного інтелекту, яка допомагає користувачам із вадами зору легше і впевненіше наносити макіяж. Прагнення ELC щодо запуску VMA полягає в тому, щоб підтримати спільноту людей із вадами зору, сприяючи подальшому самовираженню та саморозширенню через їхні стосунки з макіяжем.

Це перший у своєму роді додаток, який допомагає користувачам із вадами зору точніше та легше наносити макіяж, що є значним кроком на шляху до інклюзивної краси.

Тільки у Великій Британії, за оцінками Національної служби охорони здоров’я, більше 2 мільйонів людей живуть із втратою зору, з яких 340 000 зареєстровані як сліпі або слабозорі. Компанія ELC розробила цю програму, спілкуючись із споживачами з вадами зору, які висловили потребу в технології, яка надасть їм більше незалежності, щоб впевнено наносити макіяж. Запуск — це перша ітерація програми, яка планується постійно оптимізувати та вдосконалювати протягом наступних місяців.

Від персоналізації до клієнтського досвіду. Як бренди краси використовують штучний інтелект, щоб розвивати креативність та інновації-Фото 7

Піонерська технологія розумного дзеркала від VMA базується на можливостях доповненої реальності та штучного інтелекту ELC і була розроблена за допомогою машинного навчання. VMA використовує технології голосових інструкцій, щоб допомогти користувачеві під час нанесення макіяжу; користувачі отримують звукові відгуки та підказки щодо того, чи рівномірно нанесена їх губна помада, тіні чи основа. Використовуючи штучний інтелект, ELC VMA визначає макіяж, нанесений на обличчя користувача, і оцінює рівномірність і межі нанесення та покриття. VMA визначає будь-які ділянки на обличчі, які можуть потребувати точнішого нанесення, і чітко описує, де може знадобитися підправка.

«Ми прагнемо створювати інноваційні технологічні рішення, які роблять красу дійсно доступною для всіх. Ми дуже раді надати досвід самостійного нанесення макіяжу мільйонам людей із вадами зору», — сказав Майкл Сміт, директор з інформації компанії Estée Lauder. «Технології є потужним інструментом для залучення, і ми раді бути першими на ринку з цією новаторською програмою».

«Як компанія, ми глибоко прагнемо зіграти свою роль у створенні інклюзивної індустрії краси», — сказала Моніка Растогі, виконавчий директор корпоративної культурної відповідності, інклюзії та різноманітності, The Estée Lauder Companies UK & Ireland. «Запуск нашого голосового помічника макіяжу є важливим кроком у нашому шляху до доступності макіяжу для всіх, усунувши перешкоди для взаємодії з косметичними продуктами та послугами».

Додаток VMA спочатку буде доступний через Apple App Store у Великобританії та esteelauder.co.uk. Бренд Estée Lauder у Великій Британії першим запровадить і просуватиме цю технологію. Його планується запустити в магазині Google Play протягом року, а в інших брендах і на ринках ELC – найближчим часом. Майбутні версії програми пропонуватимуть розширені послуги з метою надання нових функцій, зокрема зовнішнього вигляду на вибір, і інструментів навчання макіяжу, щоб допомогти користувачам із вадами зору краще використовувати продукти та послуги ELC.

Читайте також: ВСЕ, ЩО ВИ ХОТІЛИ ЗНАТИ ПРО БАКУЧІОЛ 

Статьи по теме