Український бренд SAYYA презентує нову літню колекцію. Цей реліз для бренду – особливий, оскільки це перша повноцінна колекція бренду з початку війни. Не випадково вона сповнена кольором – різними відтінками зеленого, жовтого та рожевого – аби зарядити гардероб оптимізмом у важкий час. З тієї самої причини використано багато ручної роботи та вигадливих технік.
“Спочатку колекція мала виглядати зовсім по-іншому. Але, у зв’язку з війною та переїздом, ми були змушені скасувати перший варіант та повністю змінити задум. Колекція об’єднана хіпі-настроєм, основи якого – любов до свободи, сміливість бути собою та радіти життю – зараз дуже близькі мені. На першому плані практичність та комфорт, але одночасно колекція має вайб дівчини SAYYA, яка може будь-де відчути себе героїнею кіно”, – розповідає дизайнерка і засновниця бренду Люба Макаренко.
У колекції заміксовані різні фактури – шовк, пір’я, мотузки, шкіра та вельвет. Головним акцентом стали плетені у техніці макраме спідниці та топи. Вони виконані з різнокольорових шнурів і мотузок на шкіряному поясі. Завдяки текстурі плетіння, вони мають універсальний розмір “free size” та пасують кожній дівчині. Їх можна комбінувати з об’ємною сорочкою бойфренда, шовковою сукнею-майкою або надягати на купальник чи шорти.
Ще однією яскравою деталлю стала сумка-авоська повністю ручної роботи. Вона прикрашена шовковими стрічками, які залишилися від інших виробів. Бренд відповідально ставиться до питання надвиробництва, тому у стилі печворк також виконані інші вироби з шовку. Зокрема, брюки-палаццо та сорочки, які вже стали знаковими моделями бренду, та нова максі-сукня.
У новому сезоні дизайнерка знову переосмислила знаковий для SAYYA предмет гардеробу. Цього разу це зелений вельветовий костюм з імітацією сорочки. Також на випадок прохолодної погоди до колекції додали в’язаний кардиган з бамбука з ромашками на кишені та контрастною обробкою, яка нагадує ягоди.
Зйомка відбувалася у Грузії, де зараз базується дизайнерка та засновниця бренду Люба Макаренко, яка і приміряє на собі нову колекцію в лукбуці. Так символічно показується, що бренд виходить на новій рівень: залишається родом з Києва, де наразі відновлює виробництво, та розширює свою географію, відкривши виробництво у Грузії.
Читайте також: БРЕНДИ В ВІЙНУ: SIDLETSKIY