Не словом, а ділом: список міжнародних fashion-компаній, які допомагають Україні
Майже всі гіганти модної індустрії підтримують Україну у цей непростий час.
Хтось із відомих особистостей привертає увагу спільноти через публікації в соціальних мережах, хтось збирає акції протесту, а хтось відправляє гуманітарну допомогу та чималу суму пожертви. Про останніх і піде мова у нашому матеріалі.
Першим, хто відгукнувся на ситуація, яка сталася на території України став Джорджіо Армані, а після нього хвилю підтримки підхопили й інші Модні будинки та концерни. Оскільки конфлікт між Росією та Україною загострюється, відомі бренди в індустрії моди та краси об’єднуються за мир і використовують свої платформи для об’єднання благодійних пожертв та корисних ресурсів. Багато хто також припиняє торгівлю в Росії. Ось список компаній, які допомагають не словом, а ділом.
Chanel
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Культовий французький Будинок моди закрив свої магазини в Росії та зупинив всю електронну комерцію в країні. Бренд також пожертвував 2 мільйони євро двом організаціям з надання допомоги, CARE та УВКБ ООН – Агентстві у справах біженців, яке спеціалізується на підтримці біженців у небезпечних районах, особливу увагу приділяючи сім’ям з дітьми. У дописі в Instagram будинок моди також оголосив, що «Foundation Chanel буде тісно співпрацювати зі своїми місцевими партнерами, щоб надавати підтримку в майбутньому жінкам і дітям, які постраждали від цієї ситуації на довгостроковій основі,” – йдеться в заяві бренду.
L’Oréal Paris
Косметичний гігант об’єднався з низкою місцевих та міжнародних некомерційних організацій (включаючи УВКБ ООН, Червоний Хрест та ЮНІСЕФ), щоб підтримати зростаючу кількість біженців та людей, що залишилися в Україні, зробивши пожертву в розмірі 1 мільйона євро через жіночий фонд L’Oréal.
Ми вже зробили пожертву в розмірі мільйона євро та почали поставляти засоби гігієни неурядовим організаціям у Польщі, Чехії, Румунії та в самій Україні. Ми рішуче засуджуємо вторгнення та війну в Україні, які завдають стільки страждань українському народу. Наші думки спрямовані на наших 326 українських співробітників, їхні родини та людей України, чиє життя так різко змінилося за останні вісім днів. Хоча деяким вдалося перетнути кордон, більшість наших співробітників залишаються в країні в дедалі складніших умовах.
– йдеться у повідомленні на корпоративному сайті компанії.
LVMH
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Французька глобальна корпорація, в яка включає в себе такі бренди, як Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi, Loewe, Givenchy, Marc Jacobs, Stella McCartney та інші, пожертвувала 5 мільйонів євро на підтримку Міжнародного комітету Червоного Хреста. «для допомоги прямим і непрямим жертвам цього конфлікту». Крім того, компанія солідарна з Україною і закрила 124 магазини своїх брендів у Росії. LVMH продовжуватиме платити своїм 3500 співробітникам у Росії.
Louis Vuitton
Посмотреть эту публикацию в Instagram
З перших днів воєнного конфлікту Louis Vuitton пожертвував 1 мільйон євро ЮНІСЕФ для надання допомоги українським дітям та родинам. “Оскільки мільйони дітей та їхні сім’ї стикаються з безпосередньою небезпекою, Будинок, через партнерство з ЮНІСЕФ Louis Vuitton, зобов’язується підтримувати надзвичайні ситуації ЮНІСЕФ на місцях, швидко реагуючи на будь-які надзвичайні ситуації, надаючи дітям та сім’ям в Україні гуманітарну допомогу, зокрема доступ до чистої води, медичних та освітніх товарів, послуг із захисту дітей та психосоціальної допомоги”, – йдеться у заяві бренду.
Читайте також: Реакція fashion-ком’юніті на війну в Україні
Giorgio Armani
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Після проведення шоу, на якому креатор бренду висловив свою підтримку українським жителям, Armani Group оголосила про пожертву в розмірі 500 000 євро УВКБ ООН «для допомоги та захисту тих, хто був змушений тікати від війни». в Україні». Бренд також дарує біженцям речі першої необхідності через італійську некомерційну організацію Comunità di Sant’Egidio, яка вже відкрила свої точки на кордонах України.
Burberry
Окрім закриття трьох своїх магазинів у Росії, бренд також пожертвував суму, яку вони вирішили не розкривати, на підтримку Кризового центру Британського Червоного Хреста в Україні.
Balenciaga
Бренд передав не розголошену суму Всесвітній продовольчій програмі (WFP), яка розпочала екстрену операцію з надання продовольчої допомоги людям, що тікають з України до сусідніх країн.
Gucci
Іменитий італійський бренд запровадив свою глобальну благодійну кампанію Chime for Change і пожертвував 500 000 доларів УВКБ ООН.
Valentino
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Бренд пожертвував 500 000 євро УВКБ ООН для надання негайної допомоги українським біженцям.
Adidas
Після припинення довгострокового партнерства з російським футбольним союзом (РФС), німецька компанія спортивного одягу також оголосила, що пожертвує 100 000 євро, а також дасть взуття та одяг організаціям, які допомагають дітям і біженцям.
Mango
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Бренд припинив продажі в Росії і пожертвував 100 000 євро Міжнародному Руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця.
Ganni
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Данський бренд готового одягу пожертвував 100 000 датських крон (приблизно 14 700 доларів США) Датській раді у справах біженців, неприбутковій організації, яка зараз працює і допомагає в кризі в Україні.