Нова епоха NEBESITE: український бренд створив лімітовану лінію пуховиків, виконаних у принті «тартан»
Останні сезони для бренду оверсайз-пуховиків NEBESITE відзначились глобалізацією на всіх рівнях — міжнародний ритейл, нове масштабне партнерство, реструктуризація ДНК. Епохальна місія дизайнера — інноваційність — здобула нових акцентів, головний з яких — безкомпромісна якість. «Розвиток бренду», як зазначає засновниця, був запланований ще до вторгнення. Марку вже впізнавали по фірмових кодах, але чітке розуміння: «Треба йти далі» підштовхувало до змін, та могло б стати найкращим трампліном, якби не роковий лютий.
«На початку війни ми тримали фокус тільки на волонтерстві — шили бронежилети. Через 4 місяці зрозуміли, що не можемо загубити бренд, тому повернулись до реалізації NEBESITE — налагоджували логістику, реабілітували цех, тощо. Та цей рестарт був того вартий. Ми почали зовсім іншу історію, масштабну та якісну, — коментує дизайнер, Тетяна Могіла.
Одне з важливих досягнень бренду на новому етапі — партнерство з міжнародним гігантом MAJO TECH. Італійська компанія з виготовлення тканин та наповнювачів відома співпрацею з Moncler, Yeezy, Supreme та британською армією — і це тільки за останнє десятиліття.
«Щоб отримати контракт, ми чекали 1,5 місяця, протягом яких MAJO TECH ставила доречні часу питання: «Хто ви?», «Чого досягли?», «Скільки готові інвестувати у власний розвиток?», «Які цінності транслюєте у світ?», після чого вирішувала чи гідні ми статусу їх клієнтів.»
Співпраця поклала початок масштабуванню якості — відтепер кожна модель пуховиків у бренді наповнюється натуральним гусячим пухом, справжнім флагманом довготривалості та резистентності до холодів на ринці наповнювачів, а зустріти вироби можна не тільки в Києві, але також у Лондоні та Барселоні.
Колекція FW`23, яку NEBESITE представляють сьогодні, була створена в Україні, тут розташоване і виробництво, переносити котре дизайнер не планує навіть попри війну. Made in Ukraine для марки — не просто підпис на бирці, а свідомий вибір залишатись зі своєю країною понад усе, популяризуючи її на кожному зі світових ринків.
Нову сторінку бренд відзначає символічним кампейном, розгортуючи одразу декілька важливих сенсів, перший з яких — вдячність. Вдячність Великобританії, де дизайнер проживає на разі, та всім країнам на її прикладі, за можливість реалізації та беззаперечну підтримку українців.
Але, для вдячності є й інші приводи — рішення Шотландії офіційно представити світу нову версію «Тартана» (національний шотландський орнамент), виповнений у кольорах українського прапора — один з них. На прикладі Шотландії NEBESITE також вирішили вшанувати кожну країну, яка підтримує нас на цьому складному шляху та створили лімітовану лінію пуховиків, виконаних у принті «тартан». До дропу увійшли всього 3 одиниці, кожна відправиться на аукціон, що відбудеться у Лондоні незабаром. Вилучені кошти бренд спрямує на благодійність.
Зйомка проходила на мальовничих схилах Seven Sisters, що важливо — до процесу вдалось залучити повністю українську команду, очолив яку відомий київський фотограф Дмитро Гончаров. Та це не єдине, що підсвічує цінність колекції. Команда прийняла рішення відмовитись від співробітництва лише з професійними моделями. Так, у складі зʼявились дівчата з фігурами, наближеними до більш реальних у загальному сенсі параметрів — тобто, визначення стандарту було прибрано взагалі.
Колекція представлена пʼятьма моделями пуховиків у 34 кольорових рішеннях, формах, фактурах та тканинах. Як і раніше, головний наратив — багатофункціональність або простіше «для всіх і кожного»: бренду важливо, щоб пуховики були адаптовані до будь-якого лайфстайлу, візуального бачення та вподобань.
Так, у кампейні можна побачити вже знайомі поціновувачам марки Model X — ультракороткі пуховики, які не обмежують рух. Тим, хто більш сконцентрований на своєму комфорті — пропонують Puffer Parka. Model Vest у бренді переосмислюють кожного року за принципом Carry Over — цей виріб продовжує концепт 2 в 1, водночас виконуючи декілька функцій — зимового пуховика та демісезонного жилета, достатньо просто відстебнути рукава та капюшон, що робить цю модель-трансформер дуже зручною для водіїв. Раціональне використання свого гардероба, як і використання recycle-тканин у пошитті — частина глобальної новаційної місії бренду. Окрім перелічених моделей, у лінію також увійшли Marshmallow — модель цього року, у незвичній для бренду інтерпретації, без оверсайз-акценту, та пуховик, з якого почалась історія бренду — DNK3.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: РІЗДВЯНА КАПСУЛА NOT FROM PARIS УКРАЇНСЬКОГО БРЕНДУ PLATONIC LOVE