Як говорити про сталість в моді, коли по своїй суті мода – явище за визначенням швидкоплинне? Як сучасні українські бренди переходять на сторону світла та додають до свого визначення sustainability? Як самому стати більш свідомим у своїй щоденній рутині? За ініціативи бренду Perwoll, блогери та інфлюєнсери змогли знайти відповіді на ці питання на бранчі Perwoll Fashion Talk у столичному ресторані Belkin.Розпочала модний бранч лекцією про sustainability як складову кожного свідомого та сучасного бренду Ірина Татаренко, шеф-редакторка Marie Claire. Зокрема, як кожен український дизайнер трактує сталість у своїй творчості: дарує друге життя одягу й запроваджує інноваційні технології з переробки тканин, створює фурнітуру з пет-пляшок, гарантує пожиттєвий ремонт речам тощо.
Також Ірина згадала, що тема сталого розвитку закладена у ДНК бренду пральних засобів Perwoll, який підтримує рух повільної моди. Завдяки своєму дбайливому ставленню до одягу та оновленню яскравості кольорів Perwoll якомога довше зберігає вигляд речей, як новий та дарує друге життя вже поношеному улюбленому одягу.
Продовжила подію стилістка Анна Пономаренко. Разом з нею у гостей була можливість зазирнути за лаштунки моди. Дізнатися, хто такі тренд форкастингові агенції та як визначаються тренди на майбутнє.
Гостею public talk стала Ольга Лимаренко, засновниця та дизайнерка recycling-бренда LIMARENKO. Вона поділилася власним досвідом впровадження sustainability в творчому та власному житті. А ще розповіла скільки повинно бути речей в гардеробі сучасної фешоніста.
Завершилася подія розважальним квізом. Кожна гостя отримала подарунковий набор від Perwoll та фото на пам’ять, яке можна було зробити на оригінальному бренд волі Perwoll.
Читайте також: SUSTAINABILITY TALK: УКРАЇНСЬКИЙ СТАЛИЙ БРЕНД ОДЯГУ LIMARENKO