Український художник та колажист Олексій Кондаков створив серію робіт для показу Модного дому Balmain, який відбувся в Парижі в рамках Тижня моди. Зі свого боку ми добре пам'ятаємо Олексія як автора, чиї роботи із серії «Повсякденне життя богів» прикрасили альбом «Голий Король» гурту Бумбокс. Олексій легко «вписує» античних богів у звичні для українців інтер'єри – вагони метро, зупинки міського транспорту, нічні кіоски. Про моду та арт в інтерв'ю Marie Claire.
Як виникла співпраця з Balmain?
Великі бренди завжди шукають щось нове, експериментують із дизайнерами, художниками, візуальними художниками тощо. Менеджер бренду звернувся до мене ще 2020 року під час першого локдауну, але співпраці не відбулося. Так вийшло цього року те, що я роблю підходило до тем Balmain SS'23, тому ми цього разу домовилися співпрацювати.
За яким принципом ви вибирали сюжети для робіт? Чому ви обрали художників Вільяма-Адольфа Бугро, Жана-Батиста Демаре, Жана Етьєна Ліотара, Паоло Веронезе?
Було завдання передати атмосферу підготовки до показу, тому ми відразу погодили, що має відбуватися на зображеннях. Відповідно, ці роботи задовольнили завдання. Однак спочатку ми обмежувалися епохами історії мистецтв, але з часом розширили сферу пошуку.
Ви познайомилися особисто з Олів'є Рустеном?
Знайомства не було, я навіть не цікавився хто креативний директор бренду зараз. Але згодом ми дізналися один про одного. (Усміхається.) Оскільки бренд — це команда, то мене міг вибрати для співпраці керівник напряму, в якому ми співпрацювали.
Це ваш перший fashion досвід?
Не перший. У 2020 році не склалося за Balmain, але вдалося співпрацювати з HUGO. Я зробив кілька образів для колекції SS'22, для футболок та худі. Співпрацею з Balmain я залишився дуже задоволеним, все пройшло дуже легко та злагоджено. Загалом не було проблем, команда професійна, ми довго ні на якому етапі не затримувалися. Загалом на комунікацію та роботу пішло близько місяця. Якщо не зважати на час літніх відпусток у Європі. Ми погодили сюжети, я підібрав витвори мистецтва, дав рекомендації щодо зйомок.
Ви стежите за сучасним світом моди?
Стежу, але не дуже уважно. Найцікавіше мені розповідає дружина. (Усміхається.) Але люблю спостерігати як не супер великі бренди трансформуються та розвиваються. Фаворитів немаю.
Над чим ви зараз працюєте?
Відновлюю роботу у майстерні. (Усміхається.) Через війну повернутися до справ було важко, але цікаві замовлення трохи повернули наснагу. Загалом справ вистачає, згодом буде видно.
Який антивоєнний твір ви вважаєте шедевром?
Вважаю, що на тему війни має сенс роботи лише фото. Бо саме вони фіксують війну, а не авторське сприйняття війни. Такі фото дійсно спроможні вплинути на суспільство. Наприклад, фотографія "Невідомий бунтар" Джеффа Віднера.
Читайте також: SMALL TALK: ХУДОЖНЯ ОЛЕСЯ ТРОФІМЕНКО ПРО РОБОТУ НАД ДЕКОРАЦІЯМИ ДЛЯ ПОКАЗУ DIOR