UA
RU

Соціально-культурний проєкт «Вільна.Я»: простір українських брендів

Редагувати переклад

На початку війни, засновниця та дизайнерка бренду LeKo Лєна Костюкова,  започаткувала соціально-культурний проєкт «Вільна.Я», задля об’єднання фахівців індустрії моди та допомоги українським брендам одягу, взуття та аксесуарів.

За цей час відбулися: відкриття простору українських брендів одягу, взуття та аксесуарів у Івано-Франківську з однойменною назвою «Вільна.Я»; маркет одягу, взуття та аксесуарів та покази нових колекцій українських дизайнерів RESPUBLIKA FASHION PARK. 

Соціально-культурний проєкт «Вільна.Я»: простір українських брендів-Фото 1

                                                           Лєна Костюкова

Новим важливим етапом стала участь у найбільшому маркеті «Всі.Свої». На тематичному маркеті “Осінні колекції” працював  pop-up store галузевого об’єднання «Вільна.Я», де на цілому поверсі свої нові колекції представили 10 брендів-резидентів проєкту: кардигани з лімітованої джинсової колекції та взуття від LeKo; бренд рефлективного одягу Anna Grove; неймовірна колекція з хустками La Linea; патріотична колекція від бренду Mint; капсульна колекція ANK Desing; нові топові моделі бренду 7/11 SevenEleven; велюрова колекція Design by Mary Ann; нова колекція з українською айдентикою Zharko; нова колекція bespoke atelier Nick KICHKAR; ексклюзивні хутряні вироби Kizko Furs. Більшість колекцій створені під час війни і натхнені українською культурою та мистецькою спадщиною.

Соціально-культурний проєкт «Вільна.Я»: простір українських брендів-Фото 2
 

Ця неймовірна підтримка найпопулярнішим в країні маркетом «Всі.Свої»  молодого амбітного проєкту «Вільна.Я» сприяла популяризації українських дизайнерів та розвитку модної індустрії. Серед гостей та покупців pop-up store було багато іноземців, які цікавляться українською культурою та підтримують і пропагують українські бренди в усьому світі. Великим попитом користувалися речі з українською айдентикою і символікою та автентичні вироби. В першу чергу, відвідувачі цікавились речами з особливою філософією та сенсом, з продуманою концепцією. Всі гості мали змогу познайомитись та особисто поспілкуватися з дизайнерами і власниками брендів. На локації працювали стилісти, які допомагали з вибором та надавали професійні поради. В pop-up store «Вільна.Я» панувала особлива атмосфера.

Соціально-культурний проєкт «Вільна.Я»: простір українських брендів-Фото 3
 
Соціально-культурний проєкт «Вільна.Я»: простір українських брендів-Фото 4

Читайте також: Український усвідомлений бренд RCR KHOMENKO представив стікерпак на підтримку “Асканії Нової”

Всі учасники pop-up store  «Вільна.Я» на «Всі.Свої» задоволені результатами такої співпраці. І  вже є плани що до участі в наступному маркеті “Дні українського пальта” з 14 по 16 жовтня на вул. Десятинна,12

«Вільна.Я» — це галузеве об’єднання, яке сприяє розвитку української моди та популяризації талановитих українських дизайнерів у всьому світі. 

Статьи по теме