TRIP:TYCH презентує нову прикрасу і закликає бренди доєднуватися до благодійності

Редагувати переклад
Український бренд нішевих парфумерних об’єктів і ювелірних виробів TRIP:TYCH презентував новий виріб  —  Абрикос око-сонце. Це брелок-талісман у формі абрикоса, що символізує зв’язок із внутрішньою дитиною. Прикраса є символічною завдяки своїй благодійній місії — 33% від її продажу піде на підтримку дітей з аутизмом, які отримують корекційні заняття в LEVCHYK SPECTRUM HUB від фонду @future_for_ukraine. Ініціатива стала частиною великого партнерського проєкту «Добрий день», який обʼєднує бізнеси заради благодійності.

TRIP:TYCH презентує нову прикрасу і закликає бренди доєднуватися до благодійності-Фото 1

«Дві половинки стиглого абрикоса візуально подібні до заплющеного ока новонародженого. Дитина бачить світ виразним і суцільно добрим, сповненим див і тепла. В дитинстві все здається насиченішим, більшим, яскравішим. Дизайн TRIP:TYCH нагадує, що це бачення зберігається у кожному з нас», — розповідає засновниця та креативна директорка бренду Анна Гончарова.

Як світле і темне всередині нас, дві частинки абрикоса притягуються одна до одної магнітом, утворюючи цілісність протилежностей. Одне не існує без іншого, але ми завжди здатні відновити баланс. Ми можемо відкалібрувати бачення, коли возз’єднуємося з наївністю та ентузіазмом тієї дитини, якою ми насправді і не припиняємо бути навіть, коли стали дорослими. Коли ми довіряємо світові, він ділиться своїми найпрекраснішими секретами.

TRIP:TYCH презентує нову прикрасу і закликає бренди доєднуватися до благодійності-Фото 2

TRIP:TYCH презентує нову прикрасу і закликає бренди доєднуватися до благодійності-Фото 3

Абрикос TRIP:TYCH прикрашений гравіюванням-нагадуванням: «open your eyes and chose your own world». Виріб виконаний з латуні без покриття, в процесі використання метал буде окислюватися та створювати свої особливі відмітки життя, так кожен абрикос стане унікальним для кожного власника.

Референсами до дизайну є скульптура Рона Муека «A Girl» (2006) та роботи митця Томаса Лелю.

TRIP:TYCH презентує нову прикрасу і закликає бренди доєднуватися до благодійності-Фото 4

TRIP:TYCH заснований у 2021 році fashion-стилісткою Анною Гончаровою. Ідея бренду полягає у тому, щоб дослідити стани людської особистості, поєднуючи сильні сторони візуально-креативних умінь та вивчаючи психологію дії ароматів. Команда бренду випускає лімітовані серії, робить акцент на майстерність і авторський підхід. Наразі у лінійці бренду представлені три направлення: парфумерні об’єкти, прикраси та доглядові засоби.

Читайте також: BEAUTY TALK: КРЕАТИВНА ДИРЕКТОРКА АННА ГОНЧАРОВА, TRIP:TYCH 

Статьи по теме