Український бренд LITKOVSKA презентує інсталяцію в японському концепт-сторі

Український бренд LITKOVSKA відкрив власну інсталяцію в концепт-сторі Dover Street Market Ginza. Проєкт досліджує глибинне усвідомлення надії та стійкості через призму креативного бачення дизайнерки Лілії Літковської. Інсталяція, розроблена в тісній співпраці з Dover Street Market Ginza, є поетичним втіленням нового етапу колаборації між брендом та концептуальним рітейлером. Головна мета проєкту – запросити японських поціновувачів моди до глибшого вивчення українських традицій та сучасної культури.

Український бренд LITKOVSKA презентує інсталяцію в японському концепт-сторі-Фото 1

В основі інсталяції лежить колекція бренду SS’24 REBIRTH, що рефлексує про неминучість переродження та відновлення природи, людини, цілої нації після періодів холоду та темряви – адже в українській міфології солярне коло завжди повертається у бік нового життя. Завдяки складним деконструйованим силуетам і потужній символіці Лілія Літковська втілює ідею про руйнацію як новий початок, і такі образи знайшли прихисток і в інсталяції для японського глядача.

Символ коника, що зустрічається в українській народній культурі як втілення духовного провідника та захисту, прикрасив локацію інсталяції. Плетені фігурки коників з соломи уособлюють наївний і «земний» прояв сили солярних божеств, яка традиційно асоціюється з цим символом – гості також отримали їх у подарунок на офіційному відкритті. Сама колекція також зосереджена навколо цього природного матеріалу, демонструючі інтегроване в тканину оздоблення, яке імітує природний ріст рослин. Три деконструйованих образи, з яких була сформована інсталяція, демонструють знаковий поетичний сторітелінг Лілії Літковської, що завжди працює на межі між утилітарною модою та чистим мистецтвом.

Український бренд LITKOVSKA презентує інсталяцію в японському концепт-сторі-Фото 2

«Ця робота розповідає про стійкість людського духу та трансформаційну силу творіння. Навіть серед хаосу ми залишаємося відданими бажанню будувати світле майбутнє для України. Звертатись до нашого коріння, традицій та міфології – це спосіб шукати підтримки і порад від предків», – пояснює Лілія Літковська. «Створення цієї інсталяції у співпраці з Dover Street Market Ginza – велика честь і здійснення моєї особистої мрії, оскільки нам надають майданчик, щоб розповісти не лише про бренд, а й про Україну загалом». 

Український бренд LITKOVSKA презентує інсталяцію в японському концепт-сторі-Фото 3

Український бренд LITKOVSKA презентує інсталяцію в японському концепт-сторі-Фото 4

Український бренд LITKOVSKA презентує інсталяцію в японському концепт-сторі-Фото 5

Український бренд LITKOVSKA презентує інсталяцію в японському концепт-сторі-Фото 6

Український бренд LITKOVSKA презентує інсталяцію в японському концепт-сторі-Фото 7

Фото: Vera Blansh

Читайте також: SMALL TALK: ДИЗАЙНЕРКА ЛІЛІЯ ЛІТКОВСЬКА ПРО КОЛЕКЦІЮ UNDERWATER, УЧАСТЬ У ПАРИЗЬКОМУ ТИЖНІ МОДИ ТА МИСТЕЦТВО БУТИ СОБОЮ 

Статьи по теме