Таємничий показ-перфоманс FROLOV spring 2025 “Ivasyk”

Ажіотаж навколо події почався ще за декілька днів до показу, а модна еліта вчора в Мистецькому Арсеналі тільки про те й говорила, роблячи ставки, де ж таки пройде показ бренду. Рекомендації по дрес-коду у вигляді зручного взуття, та локації, «якої не існує», точно давали зрозуміти, що Іван Фролов з командою, та Іван Уривський, який виступив режисером даної презентації, підготували нам щось неочікуванне та дуже концептуальне. Більше про секретний показ розповіла стилістка Ірена Вінцюк.

Таємничий показ-перфоманс FROLOV spring 2025 “Ivasyk”-Фото 1

Всього 300 гостей, показ тільки один, повна заборона на будь-які фото та відео зйомку, і дані по місцю проведення, які висилали гостям тільки за пару годин до перформансу: ця таємниця виглядала достатньо містично, нетривіально, та занадто інтригуюче. Хоча ті, хто хоч раз був на виставах Івана Уривського, точно знають, що все це і є частиною його бачення сучасного світу творчості, тож, як на мене, додати в такий коктейль красу та шик бренду FROLOV, було ідеальним рішенням.

Вже за годину на Кирилівській 41, в однойменному concert hall, вишикувалась публіка з селебріті, артистів, клієнтів бренду, журналістів та стилістів, яких адміністрація ділила на вході на чотири групи: в залежності від малюнку на запрошенні, ти міг потратити до секції тесляра, бандури, змії чи лебідки. Я опинилась серед бандуристів, тож заклеївши телефон на вході з усіх боків, потрапила вже всередину клубу.

Відчуття концептуального підходу до казки «Івасик-Телесик», яка і стала лейтмотивом до шоу Frolov, прослідковувалось з перших кроків: зліва на металевій конструкції можна було побачити напівоголеного тесляра, який задумливо займався начебто «буденними  справами», а справа – величезна черга до Антона Кулаковського (справжнього гуру світських хронік) в фотозону, декоровану маленькими пеньками. Коли всіх запросили нагору до бару, простір концерт-холу вже наповнився неймовірною концентрацією краси. Здавалось, що сьогодні тут всі: Дмитро Монатік, Маша Єфросиніна, Алан Бадоєв, Катя Сільченко, Даша Кацуріна, Володимир Дантес, Антон Птушкін, Катерина Осадча, Ольга Слонь, Ірина Костюк, Ілля Чичкан, Константин Ліберов очікують разом з іншими гостями, які одразу ділились на маленькі групки для small talk за інтересами, і здавалось, готові були чекати початку шоу хоч до ранку. Хтось з натовпу сказав, що перформанс розпочнеться з металевих дверей біля зони welcome drinks (ох і обожнюю я всі ці «інсайдерські» штучки), і через пару хвилин світло розрізало простір, та всі гості перейшли в затемнену, дещо містичну, залу, під звуки бандури.

Як тільки публіка розсілася на імпровізованих стільцях у вигляді зруба дерева, перформанс почався із зустрічі головних героїв та їх пристрасного поцілунку. Закохані вбрані у білі шати: він – у прозорій сорочці та шовкових штанах з сережкою у вигляді змії, а вона – в ажурній сукні та пірʼям у волоссі. Спалах світла, і моделі рухаються поміж рядами та чотирьма поверхами, інтенсивно та дещо різко, що здається, ти не встигаєш розгледіти всі деталі їх образів.

Загалом, Іван залишився вірним собі, тому на подіумі в новій колекції Ivasyk я побачила багато мережива, сітки, шовку, напівоголених силуетів, дзеркальних пластин та розкішного блиску у всіх його проявах. Як тільки я намагалась вловити кожен рух перед собою та на великих екранах, шоу перервалось, і на сцені зʼявилась Зміївна у виконанні Соломії Кирилової, зірки стрічки «Памфір». Вона заспівала вживу, одурманюючи головного героя не тільки своїм голосом та зіллям, а й неймовірно сексуальним вбранням з блискучим капюшоном та глянцевими серцями, які теж є безумовною візитівкою бренду Frolov. Сцени діалогу дуже ефектно змінювалися новими образами колекції та відеорядом теслярного ремесла, які ще більше додавали динаміки та занурення в перформанс.

Таємничий показ-перфоманс FROLOV spring 2025 “Ivasyk”-Фото 2

Під невщухаючі овації у фінальному епізоді ми побачили самого Івана Фролова, який дуже елегантно взув Зміївну в шикарні туфлі на підборах, і спустився під руку з нею до публіки. До речі: аудиторія так гучно аплодувала, що дизайнер вийшов на БІС до гостей, наче це не був не модний показ, а концерт Океану Ельзи в Олімпійському. Як на мене, це було найкраще, що ми бачили не тільки в сезоні UFW 2024, а й за всі роки існування української fashion-індустрії. FROLOV підкорив нову сходинку в організації, презентації, концепції та сенсах, які зараз надважливі для кожного українця.

Бренд поєднав показ з перфомансом, приправивши його нотками театральної магії, адже сучасний шлях успіху лежить в колабораціях: направду, вплив Івана Уривського, квитки на вистави якого в постійному sold out в театрах Івана Франка та на Подолі, точно став дуже доречним та своєчасним в цій історії.

Подібно до легендарного Александра Макквіна, який постійно привертав увагу та проливав світло на бурхливу історію Шотландії  в своїх колекціях Highland Rape та Widows of Culloden, Фролов теж заглиблює нас до власної  ідентичності, бо будь-яка нація починається з народних казок. «Івасик-Телесик», інтерпретацію якого дизайнер присвятив своєму дідусеві-тесляру, показав найвищий пілотаж синтезу високої моди та театру, на який тепер, як не крути, прийдеться рівнятися всій вітчизняній індустрії моди. 

Таємничий показ-перфоманс FROLOV spring 2025 “Ivasyk”-Фото 3

Статьи по теме