Агендерність – основний посил у світі чоловічої моди цього року.
Мілан із розпростертими обіймами зустрічає модну еліту з усього світу на чоловічому Тижні моди. Люксові бренди знову раді представити свої колекції у звичному режимі живого дефіле (хоча і онлайн-трансляцію ніхто не скасовував). І як завжди, чоловічі тренди дивують не менше, ніж моделі з жіночих показів.
Цього року на подіумах переважає агендерність та унісекс, і вже складно одразу визначити для того пошиту та чи іншу річ. Не рідко на чоловіках моделях можна було побачити трикотажні сукні, укорочені піджаки та аксесуари-дивині. Не обійшлося і без презентації декількох моделей з жіночої колекції, які також застосовні для чоловічого гардеробу. Але не єдиними речами вражали імениті модні будинки. Наприклад, Dolce & Gabbana влаштували справжній рок-концерт, а Prada запросили на подіум старожилів голлівудського кінематографу як моделі. Отже, що ж нам запам’яталося з показів, що вже минули.
Тиждень чоловічої моди в Мілані розпочався з лаконічного бренду Zegna, які представили лінійку у стриманих сіро-чорних тонах. Але ось Dsquared2 по-справжньому сколихнув яскравим феєрверком, що складається з кольорових пончо, кислотних пуховиків та трендовими светрами а-ля ugly style. Особливу увагу варто приділити пончо-ковдрі, виконаному в техніці “Печворк”: такий елемент гардеробу буде доречний навіть у жіночих образах, плюс, його можна використовувати як додатковий шар у багатошаровій зимовій цибулі.
Мотиві з фільму “Матриця” так і проходять червоною ниткою у новій колекції Alyx. Тому вінілові плащі стали козирем цього показу. На нашу думку, Меттью Вільямс, креативний директор бренду, зміг створити ідеальний для наших широт образ, що складається з яскравого верхнього одягу і худорлявого страусиним пір’ям. І знову хочеться відзначити, наскільки колекції стали універсальними та підходящими для всіх.
Читайте також: Головні модні новини тижня: від Balenciaga до Ugg
Цей люксовий бренд геть-чисто стирає кордони між чоловічим і жіночим, акцентуючи увагу на унісексі. Відтепер висока талія на штанах, укорочені піджаки та светри з вирізами на грудях стали не лише жіночою прерогативою. Сільвія Вентуріні Фенді переглянула свої погляди на сукні, адаптувавши їх під чоловічий силует, а ось від логоманії бренд так і не зміг відмовитись – чим більше Fendi, тим краще.
Доменіко Дольче та Стефано Габбана також поринули у хвилю мейнстриму та презентували свою нову колекцію під назвою «Fatto A Man» у рокерському стилі. Головним гостем програми став Machine Gun Kelly, який не лише дебютував як модель у білому костюмі з шипами, а й закрив показ своїм виступом. Моделі були представлені в характерних для бренду візитних картках – паєтках, золоті та графіті.
Новий вид валюти вже оселився в нашому повсякденності, а ось відповідного аксесуара для нього ще ніхто не придумав. Тому бренд вирішив змінити це та представив унікальний дизайнерський гаманець для криптовалюти. Креатори не вигадували велосипед і презентували один варіант у вигляді культової сумки Baguette, тільки в алюмінії, а другий у вигляді брелока з лого.
Міучча Прада та Раф Сімонс вирішили, що не лише професійні моделі мають право на дефіле – усіма улюблені актори чоловіка також показали себе у всій красі у новій колекції бренду. Відкрив показ Кайл Маклахлен, а за ним послідувала низка знаменитостей, таких як зірка «Підлогового виховання» Ейс Баттерфілд, актор Ештон Сандерс і зірка «Ходу Королеви» Томас Сенґстер, а закрив шоу легендарний Джефф Голдблум.