UA
    RU

    Головні модні новини тижня: від Balenciaga до Ugg

    Про що "гули" модні експерти весь тиждень ви дізнаєтесь у нашому матеріалі.

    Практично щотижня модні світ трясе новину про вихід нової колаборації або лімітованої лінійки, і ці сім днів не стали винятком. Поки що всі плавно вливаються в робочий режим, світові fashion-бренди вже презентували свої нові роботи. Хтось порадував черговим кампейном, а комусь удалося завоювати увагу покупців незвичайною колекцією. Давайте разом пригадаємо, що нового з'явилося у модній індустрії.


    Співпраця Ye, Balenciaga та GAP

     
     
     
     
     
    Переглянути цей допис в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Повідомлення, поширення YEEZY MAFIA (@yeezymafia)


    Про теплі стосунки Йе (раніше Каньє Вест) та Демни, креативного директора Balenciaga, було відомо давно, але зараз їхня співпраця вийшла на новий рівень і стала доступнішою. Креатори вирішили створити спільну з брендом GAP колекцію, яка отримала назву YEEZY GAP Engineered by Balenciaga (назва складна, але справжнім шанувальникам бренду не важко на одному подиху його вимовити). Що саме буде входити в нову колекцію поки що невідомо, але це буде представлено в середині 2022 року, а наприкінці року планується випуск ще однієї спільної колекції. Поки що тріо, що складається з гіганта мас маркету GAP та хайпового люксу YEEZY та Balenciaga, представило лише оновлене лого, але ми впевнені, що щоб вони не випустили, новий дроп розлетиться, як гарячі пиріжки, як це було з пуховиком-напівфраком з колаборації. та Йє.

    Цей проект дозволив мені об'єднати зусилля для створення утилітарної моди для всіх. Ці два бренди поділяють мої погляди та відчуття, тому нам легко працювати разом,

    - Заявив Демна.


    Дебютна колекція Balmain та Barbie

     
     
     
     
     
    Переглянути цей допис в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Допис, поширення Balmain (@balmain)

    На сьогоднішній день завоювати модний ринок та гарантувати успіх у споживачів стало непростим завданням, тому люксові бренди замислюються над колабораціями з компаніями, котрі лише побічно причетні до модної індустрії. Тому Олів'є Рустен, креативний директор Balmain, вирішив випустити спільну з брендом Barbie колекцію. Дроп включає облягаючі сукні, верхній одяг, а також сумки та аксесуари з впізнаваним рожевим лого. Чого тільки варта діадема! Крім цього, дизайнер розробив три ексклюзивні ляльки Барбі та Кена, які представлені у культових речах Balmain із минулих колекцій. Вчора, 13 січня, лімітована колекція надійшла у продаж і вже знайшлися любителі подібних колабів.



    Для мене це набагато більше, аніж просто комерційний проект. Він несе сильну емоційну складову. Наявність Барбі в моїй армії Balmain, створення натхненної нею колекції, в якій немає ґендерно розділеного одягу – це мій особистий успіх. Я думаю, що Барбі є радісним світом мрій. У мрії немає нічого поганого, але зробимо мрію не з 1950-х або 1960-х, а з 2022 року.

    Джорджіо Армані скасував свої покази на Тижні моди в Мілані

     
     
     
     
     
    Переглянути цей допис в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Допис, поширення WWD (@wwd)


    Поки модні покази чоловічих колекцій проходять у Мілані, люксовий бренд Giorgio Armani Privé Haute Couture вирішив не брати участь у цьому заході у світлі погіршення ситуації, пов'язаної з вірусом. Джорджіо Армані заявив, що не хоче ризикувати здоров'ям своїх співробітників, а також глядачів, тому скасував показ, який було заплановано на 15 та 17 січня. Також повідомляється, що цифрового формату дефіле не передбачено.

    Це рішення було прийняте з великим жалем і після ретельних роздумів у світлі погіршення епідеміологічної ситуації», - йдеться у заяві бренду. “Як неодноразово заявляв дизайнер, шоу – це важлива та незамінна подія, але здоров'я та безпека як співробітників, так і громадськості знову мають бути у пріоритеті.


    Читайте також: Зірка "Ейфорії" стала головною героїнею нової рекламної кампанії Prada 

    Шер стала новим обличчям кампейну Ugg

     
     
     
     
     
    Переглянути цей допис в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Допис, поширення Cher (@cher)

    Бренди все частіше повертаються до витоків, згадуючи про зірки минулих часів, тому в новій рекламній кампанії Ugg під назвою Feel__ з'явилася Шер. Співачка позувала перед камерою в класичних коротких вуггах Classic Mini, а також ходила по будинку в Малібу в домашніх капцях Coquette. Це не просто черговий кампейн, це ціла історія про цінності виконавиці. У ньому Шер розповіла про те, що її будинок – це мека почуттів та емоцій, що синхронізується з філософією бренду. Раніше у схожій зйомці брали участь Андре Леон Теллі та Іман.

    Те, як ви “відчуваєте”, - це справжня частина вас як людини. Я обрала бути художником. Але найскладніше — це досягти успіху та зазнати невдачі перед усім світом. Це і є справжні почуття,

    – каже співачка.

    Це все новини із fashion-індустрії на сьогоднішній день.

    Статті на тему