Танцювальна спільнота, як і багато інших, пов’язаних з певним видом творчої діяльності, є досить закритою. Тут є свій професійний жаргон, свої жарти, зрозумілі лише танцівникам, і, звичайно, свої міфи, якими нагородило суспільство.
Сьогодні ми поговорили з художнім керівником платформи сучасного танцю Totem Крістіною Шишкарьовою про найпоширеніші з них і, можливо, розвіємо деякі.
Невірно.
Танець дуже енерговитратна діяльність. Середній танцівник активно працює у залі від 3 до 7 годин на день, щодня, шість разів на тиждень. За такого графіка потрібне постійне поповнення тіла калоріями. Крім того, наша робота вимагає сили та еластичності всіх груп м’язів, а також міцності кісток та зв’язкового апарату. Тому тут можна говорити більше про правильне і збалансоване харчування, ніж про якісь жорсткі дієти або голодування. Безумовно, є фанати, які морять себе голодом, але тим самим вони руйнують свій головний інструмент — тіло.
Танцівники стрункі, тому що вони багато фізично та емоційно вкладаються, а не тому, що мало їдять.
Звичку харчуватися збалансовано можна забрати собі і людям, які не танцюють.
Невірно.
У танцювальному середовищі стільки ж геїв, як і в інших видах людської діяльності. Просто танцювальне ком’юніті завжди було більш толерантним до секс-меншин і в нас бути геєм не соромно, не страшно і не треба приховувати це від інших. Танець ніяк не впливає на вибір людини своєї сексуальної орієнтації. Тут швидше навпаки, ті геї, які хочуть почуватися вільними й у творчості та в житті, обирають такі професії, в яких можуть реалізовувати себе без зайвого тиску з боку громадськості.
Непогано б цю толерантну модель втілювати всім нам та у сучасному світі.
Читайте також: ЛІТО БАЛЕТА: БІОГРАФІЇ ЗІРОК ТАНЦЯ, ЩО КОШТУЄ ПРОЧИСТИ НА ВІДПОЧИНКУ
Невірно.
Як і в будь-якій іншій професії, мало заробляють ті, хто погано працює або не вміє «продати» свої навички.
Професійний танцівник розумний, сильний, освічений, проникливий, має високі показники емоційного інтелекту і широкий кругозір. Такий фахівець має широкий набір важливих якостей і може їх застосовувати не тільки в цій професії, а й у багатьох інших.
Крім того, можна відкрити в собі ще талант постановника або педагога і працювати до самої смерті або поки не набридне. Є танцівники, які ближче до кінця кар’єри легко перекваліфікуються на реабілітологів, режисерів, фотографів, операторів, художників тощо. Часто буває так, що поєднують усе це з танцювальною діяльністю.
Різносторонні інтереси — це те, чому також можна повчитися у танцівників.
Читайте також: ЧОМУ БАЛЕТ АСОЦІЮЄТЬСЯ З ПАЧКОЮ?
Невірно.
У танці ми багато рефлексуємо і вивчаємо різні сторони своєї особистості, формуючи собі ясне ставлення до явищ, які у нашому житті. Крім того, це ставлення ми безпосередньо транслюємо на сцені, проживаючи, усвідомлюючи та трансформуючи цей досвід.
Танцівник з дитинства вчиться чути своє тіло і те, що йому “говорять” тіла інших. У нього завжди є потреба висловитися, використовуючи тілесну мову, зрозумілу кожній людині на цій планеті. Танець – ідеальний спосіб комунікації.
У період тотальної віртуалізації нашого життя комунікативні навички – це величезна цінність. Про це не слід забувати всім нам.
І насамкінець хочеться розповісти про те, чому танець є відмінним інструментом для розвитку мозку.
За результатами досліджень провідних нейробіологів з’ясувалося, що людина отримала свій складний мозок лише завдяки тому, що почала еволюціонувати у напрямі складних рухів. Грубо кажучи, саме складний рух, пов’язаний з іншими когнітивними функціями, ми зобов’язані появі людини, як «господаря цього світу».
Танець – це один із найскладніших видів фізичної діяльності людини, в якій він розвивається до нескінченності.
Тож танцюйте та еволюціонуйте далі!