Закрити
UA
Життя

7 революційних рекламних кампаній

Поділись:

Які є  відображенням нашої реальності.

Nike “Find Your Greatness” Campaign (2012)

Багато з нас є залежними від реклами. Особливо, якщо мова йде про кампанії відомих брендів, речами яких ми користуємось або прагнемо користуватись. Дехто звертає увагу на естетичну складову подачі товару; хтось аудіал, який дуже гарно вловлює звуки: тембр, інтонацію, мову; інший – заручник почуттів та емоцій.  Рекламотворці, а особливо ті, які отримують мільярдні контракти, здатні впливати на будь-які особливості нашої психічної структури.

Беззаперечно, їхня тактика є ефективною, але крім цього, сучасний покупець потребує й більш витонченої стратегії. Тепер йому важливо, щоб виробник того чи іншого товару був його однодумцем, відображував важливі для нього цінності та інтереси.

Це і привело власників брендів до соціальних рекламних кампаній, які тихо (або ні), але дуже впевнено змінились наші з вами переконання.

Ніхто не буде заперечувати того факту, що наші колишні переконання застаріли, стали тими, що називають консерватизмом. Звісно, з плином часу ми стаємо вільнішими у всього: створюємо речі, які раніше здавалось нереальним, досліджуємо місця, які раніше здавались недосяжними, удосконалюємо те, що вже і так давно маємо.

Як з цим прогресом можна залишитись на тому ж рівні світогляду?

 

АКТИВНИЙ СРІБНИЙ ВІК з New Balance

Ця рекламна кампанія була створена спортивним брендом New Balance задля боротьби з геронтологічним ейджизмом.  

Aime Leon Dore New Balance FW 2019

 

ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ у Calvin Klein

Стилем унісекс сьогодні вже нікого не здивувати, але  бренд Calvin Klein був першопрохідцем. Його кампанія Altered States була дійсно революційною, адже показала, що жінкам та чоловікам доступні одні й ті самі речі для користування.  

 

ДИСГАРМОНІЯ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА в кампаніях United Colors of Benetton 

Про рекламні кампанії цього бренду можна створити окрему статтю. Кожне їхнє фото – це ліхтарик, який проливає світло на найбільш болючі недосконалості нашого світу

Перше фото зроблене під час евакуації та спроби людей втікти з небезпечного місця.

Друге фото демонструє птицю, яка погрузла в нафті. 

 

ІНКЛЮЗІЯ в кампанії Tommy Hilfiger

Цей дизайнер давно славиться тим, що допомагає в боротьбі зі стереотипами, спрямованими на людей з розладами аутистичного спектру (РАС). Бренд фінансує наукові дослідження, які допомагають краще  вивчити РАС та створює спеціальні лінії одягу, які адаптовані для людей з інвалідністю.

 

ЗАБРУДНЕНІСТЬ ДОВКІЛЛЯ в кампанії Stella McCartney 

Стелла Маккартні вирішила звернути увагу людей на проблему утилізації та забруднення через власний бренд. Її рекламна кампанія була знята на сміттєзвалищі в Шотландії.

Stella McCartney Fall/Winter 2017 campaign by Harley Weir and illustrated by Urs Fischer

 

ПЕРЕРОБКА ЗАЙВОГО з H&M

Цей рекламний ролик розповість вам про те як бути вільним, порушувати всі можливі правила, але пам’ятати одне – речі варто віддавати на переробку

 

КРАСА ТІЛА в кампанії Swimsuits for All 

Епоха Victoria’s Secterts завершилась. На зміну прийшов plus-size та бодіпозитив. Ешлі Грем та її мама стали відправною точкою в  формуванні нового інклюзивного світогляду.

Ashley Graham x Swimsuits For All (2018)

Всі ці реклами доводять, що світ поступово ставав складнішим та вибагливішим. Все починалось з малого і переростало в справню життєву філософію, масштабну революцію.  

Можливо те, що ми отримаємо завтра, залежить від того, що ми робимо сьогодні?

Автор: Олена Юрковська