У своєму маніфесті INTERTOP закликає бути екоістами, людьми, які розуміють: дбати про природу – отже, дбати про себе.
Надмірне споживання та неекологічне виробництво – одні з найбільших проблем, що впливають на клімат планети сьогодні. Компанія INTERTOP, яка й раніше займалася темою захисту довкілля (проект «Екотропа») і вибирала sustainable бренди для своїх магазинів (Timberland, Ecco, Marc O’Polo, The North Face та інші), тепер виносить культуру свідомого споживання на перший план.
Продовжуючи попередні екологічні ініціативи, цієї весни компанія відмовиться від пластикових пакетів. Зайву упаковку в магазинах INTERTOP не пропонуватимуть, а при необхідності будуть давати спеціальні пакети з переробленого паперу з маркуванням з утилізації.
Читайте також: вісім головних еко-термінів, які повинні знати всі
Також вже сьогодні в окремих магазинах мережі у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі та Львові можна буде знайти спеціальні бокси для прийому старого взуття на правильну утилізацію. Надалі компанія планує розвивати цю мережу, щоб зношені черевики, які вже не можна відремонтувати, не валялися сотні років на звалищі.
Маніфест доповнює і нова весняна кампанія, де бренд акцентує увагу на гармонії людини з природою, легкості, мінімалізмі та відсутності всього зайвого. Природа, яку ми звикли сприймати як належне, виходить першому плані як основа життя, про яку людям забувати не можна.
Мало сприймати моду як зміну трендів та сезонних колекцій. Сьогодні люди починають дбати про навколишнє середовище та прагнуть купувати екологічно чисту продукцію. Це – найгаряча модна тенденція у світі, – розповідає маркетинг директорка INTERTOP Валерія Толочина. – INTERTOP вже давно займає активну позицію щодо екологічної моди та свідомого споживання, а Маніфест Екоіста виводить наші стосунки з клієнтами на новий рівень та просуває дбайливе ставлення до природи у нашому суспільстві.
Щоб ви теж могли стати екоістом та приєднатися до руху, INTERTOP пропонує п’ять простих кроків, про які йдеться у Маніфесті:
Коли купуєш якість – це стосунки на роки, а не тимчасове знайомство. Скільки у вашій шафі дешевих речей, придбаних на розпродажах у гарячці знижок? А які з них по-справжньому любите? Просто нагадуємо: менше – не означає «нічого вдягнути». Менше – отже, у вас лише найкращі речі.
Речі стають сміттям, коли ми їх викидаємо. Може, настав час припинити? Ремонтуйте, віддавайте на переробку, даруйте, продавайте просто дайте їм другий шанс. І ви здивуєтеся, скільки радості може принести іншому річ, яку ви хотіли відправити на смітник. Не треба сьогодні викидати те, що можна переробити завтра.
Особливо на ті, що створені з перероблених матеріалів або за допомогою нових економічних технологій. Вони заощаджують ресурси, тому що не створюють з нуля, і часто виграють як це не подвійний профіт?
Чисто там, де не смітять – просто зменшуйте кількість своїх відходів: не використовуйте зайву упаковку та одноразові речі. Наприклад, пластиковий пакет у 9 із 10 випадків вам дійсно не потрібен. А в одному випадку, де без нього справді не обійтися, візьміть той, що буде виготовлений із переробленого паперу та матиме маркування про утилізацію.
Сортуйте сміття, користуйтеся громадським транспортом або ходіть пішки, коли це можливо, підтримуйте «зелених» виробників та громадські екологічні ініціативи. Так багато способів допомогти планеті – просто перетворите їх на свої побутові звички. Просто будьте людиною, яка дбає про власний будинок. Будьте людиною, яка називає планету цим будинком. Це ж так природно бути екоістом.