Бренд Dolce&Gabbana знайшов новий творчий підхід до самопрезентації.
Так, модний будинок люксового одягу та аксесуарів приєднався до створення нової обмеженої серії Baci Perugina Dolce Vita – виробника шоколаду, який відповідає за те, щоб смак, майстерність та колір об’єднувалися у подорож, традиції та якість італійської майстерності.
Читай також: У рамках Тижня моди у Нью-Йорку пройшов цифровий показ українського бренду GASANOVA
Чудовий результат досвідчених шоколат Школи шоколаду Перуджі, Dolce Vita – це нова гармонія смаків і текстур: ніжне серце джандуйї (шоколадної пасти), пір’я зі смаком лимона і хрумкий цільний лісовий горіх, вкритий ніжною білою глазур’ю шоколад з нотками ванілі з собою аромати та атмосферу Середземномор’я.
Традиції Baci Perugina та творчість Dolce & Gabbana об’єднуються сьогодні у широкомасштабному проекті, який відобразить чарівність далеких земель та любов до Італії, моди та смаку.
В даному випадку Limited Edition стане ще більш особливою завдяки 35 унікальним афірмаціям від Доменіко Дольче та Стефано Габбана, які можна відшукати всередині кожної цукерки із праліне.