Закрити
UA
Життя

In or Out “Не час помирати”: Редакція Marie Claire обговорює останній фільм про Джеймса Бонда

Поділись:

Редакція Marie Claire – це унікальні, впевнені в собі дівчата, кожна з яких має особливе бачення світу і від природи незалежний погляд на все. І, звичайно, на спільність думок та узгодженість дій ніколи розраховувати не доводиться. Так, у момент чергових розбіжностей, нам на думку прийшла ідея створити особливу рубрику, в рамках якої головні героїні Marie Claire обговорюватимуть найгучніші новини, запуски, фільми, книги та інші елементи інтертейменту, що стоять на порядку денному. Новим героєм рубрики “In or out” став черговий фільм про Джеймса Бонда від Кері Фукунаги. На цей раз у битві зіштовхнулися головна редакторка Marie Claire Ірина Татаренко та редакційна фотографиня – Ліза Приходько.


Головна редакторка Marie Claire – Ірина Татаренко

In- це красиво

Маю кілька кіно guilty pleasure. Чорні-чорні комедії, фільми про вампірів та бондіану. Причому саме її “найсвіжіші” серії. Бо це завжди красиво від слова “дуже”. Красиві люди красиво вбрані на тлі красивих інтер’єрів чи красивих пейзажів. Мммм… Окремий пункт – красиві дівчата Бонда. Кар’єра подружок спецагента після бондіани рідко йде вгору, а от сукні стають культовими. Згадайте лишень вбрання героїні Береніс Марло зі “Скайфолл” чи елегентну сукню кольору весняного неба в стилі ери Золотого Голлівуду, в якій ефектно з’являється героїня Лєа Сейду у вагоні-ресторані потягу у «007: Спектр». Та взагалі до чого розмови, коли за мотивами суконь бондівських дівчат створює свою капсульну колекцію Джені Пекхем? Переконана, їй також бондіана – це не про “стрілялки”, а “про красиво”.

In-гарний приклад того, що класика – це не завжди нудно

Бондіана – це той самий вдалий приклад майстерного поєднання консерватизму франшизи-легенди та трендів фешн та тревел індустрій, технічних досягнень і все під нальотом… даруйте, глітером гламуру. Звичайно, якщо озирнутися на останні випуски бондіани, то команда добряче попрацювала та врахувала всі суспільні запити. Рятувати світ Бондові допомагають люди різних рас та національностей, статі та віку. Приємно, що й серед ворогів спецагента поменшало клішованих поганих руських та українських мафіозі. І так, хіба керівницею Бонда була не жінка, пані М, ще за довго до того як про гендерну рівність не почали говорити з кожного приймача та праски?

In-зріз трендів

Ну тут все зрозуміло: дівчатка – окремо, хлопчики – окремо. Найкращі годинники та автомобілі – у суперагента, найбільші діаманти (про сукні читай вище) – у його подружок та, звичайно, злодійок, яких агент має або знищити, або звабити.
Кожна поява того чи іншого бренду у кадрі – це про те, що “важкий люкс” не полишає своїх позицій. І, зазвичай, це ті логотипи брендів, які дивитимуться на вас із сторінок глянцевих видань не один рік. Фільм та його команда визначає світських героїв та теми для світських бесід – задовго до виходу самої стрічки. Саундтрек – це та сама пісня, яка потрапить до вашого плейлиста, її виконавець – до перших щаблів всіх хіт-парадів світу та номінацій музикальних премій.

Проте, сучасна бондіана – це і про соціальні тренди. Саме в бондіані з’явлється доросла, та від цього неменш бажана розкішна Моніка Белуччі, яка посунула вікові межі “жінки у розквіті сил” ще далі. Тут окремо красно дякую.

In-про стабільність

Звичайно, зараз я можу отримати зауваження, мовляв вище ані слова саме про останній фільм “Не час помирати”… Зважуся на каміг аут: я не дуже розрізняю між собої випуски бондіани, а його дівчат розрізняю лише за сукнями. Я не можу переказати сюжети фільмів про Бонда, хоча деякі серії дивилася три-чотири рази. Для мене бондіана – це явище на кінопросторі. Культурне явище. За ним можна відслідковувати запити суспільства та тренди. І це важливо. І схожих блокбастерів ми не так вже й багато маємо.

А ще для мене бондіана – це про стабільність. Запорука, що все буде добре, красиво, а кохання та Бонд врятують світ.

Читай также: Продолжение “Секса в большом городе” стартовало с утраты одного из главных героев 


Фотографиня Marie Claire – Ліза Приходько

OUT – Товкти воду в ступі 

Звичайно, коли дивишся бойовик, то більше звертаєш увагу на кількість інтриг та вибухів, але хотілося б, щоб коли герої розмовляли – це несло в собі смислове навантаження, а не набір банальних фраз. «Не час помирати» – це криниця кліше та вимушених діалогів. Чого тільки варта репліка Бонда: «Можна не поспішати, адже у нас є увесь час світу», яка повторюється також наприкінці, але тепер її промовляє Мадлен. Ах, як тривіально. 

OUT – Денієл, thank u next 

Нічого особистого, Деніеле, але мені здається, що можна було зупинитися на “007: Спектр” і попрощатися з нами там же. Ніякого ейджизму, просто є картинка в голові, яка з’являється при уявленні людини, яка розгадає всі загадки, виживе після всіх вибухів, вип’є всі мартіні в барах і розіб’є серце кожній прекрасній дамі. І, як на мене, Крейг трохи відстає за деякими пунктами.  

OUT – Що із пригодами? 

Під час перегляду фільму мені завжди хотілося щось робити, щоб зайняти свою увагу. Події, які відбуваються у фільмі, не викликають ефекту завмирання та переживання за героїв. Дуже класно, що Бонд політав на байку і врятувався з судна. Навіть сцена з гонитвою в машині з малючкою Матільдою і Мадлен не змусила моє серце стиснутися в переживанні. В принципі мені ні за кого не хотілося переживати. 

OUT – Сценарій на мільйон 

Під час перегляду часто було хотілося просто посміятися, і не можу повірити, що сценарист закладав у фільм іншу емоцію. Що із емоційним інтелектом у Мадлен? Після перестрілки та дуже високої ймовірності смерті, єдине, що її хвилює «значить це все чи не все» у них із Бондом. Виглядає так дешево та поверхово, що навіть не звертаєш увагу на її свіжий вигляд після всього пережитого. 

Ще викликав усмішку момент з поцілунком на човні, коли у них там повний острів отрути і ракети, які готові вилетіти, щоб розірвати його на шматки.  

Єдине, що правда, було витончено і чарівно – сцена з Рамі Малеком. Момент, де він сидить на підлозі, у своєму кімоно, який ідеально підкреслює його фігуру, в будівлі, яка приваблює своїм бруталізмом і з повною холодністю в поведінці веде діалог з вічно зарядженим Бондом. (До речі, ось герой Рамі – єдиний, хто викликав емоцію). Але і спуск у ліфті по магнітах – круто вигадали)