Закрити
UA
Життя

На широку ногу: Як сучасні локації перетворилися на історичні інтер’єри для кримінальної драми “Будинок Гуччі” 

Поділись:

Тільки найкраще для найкращих.

posts-to-db-Фото 1

Задаючись метою зняти байопік про наймоднішу, елегантну і могутню родину 20 століття, режисер фільму “Дом Гуччі” Рідлі Скотт вирішив, що точно не заощаджуватиме. Як пояснив дизайнер-постановник картини Артур Маркс, картина мала стати епітомою люксу та елегантності. Тільки найкраще з найкращого.  

Рим, Мілан, Нью-Йорк, Альпи, озеро Комо, Доломітові гори – географія локацій “Дома Гуччі” вражає, але для того, щоб передати настрій історії, необхідно було використати лише найщиріші та справжні декорації. “Studio 54” – недовговічний, але неймовірно популярний у 1970-х диско-клуб у Нью-Йорку, бутік Gucci на П’ятій авеню – все мало точно співпадати із зображеннями цих місць зі сторінок архівів. 

posts-to-db-Фото 2

“Ми провели глибоке дослідження перед зйомками, оскільки картина зображує події трьох десятиліть – потрібно було зробити реінкарнацію знакових образів Gucci. Також у фільмі показані модні шоу інших дизайнерів, наприклад Лагерфельда та Версаче. Світло, яке тоді використовувалося для показів, було дуже специфічним. Презентація була іншою. Музика відрізнялася, і нам хотілося сфотографувати все точно так, як було”. 

Довелося постаратися, щоб перетворити сучасний Манхеттен на той, який став місцем уявлення для членів сім’ї Гуччі. Постановникам довелося перетворювати існуючі локації на ті, що були раніше, оскільки нічого схоже вже не відшукати ні в Нью-Йорку, ні в Італії. 

posts-to-db-Фото 3

Читай також: Дуже болісно: Як сім’я Гуччі відреагувала на кримінальну драму Рідлі Скотта 

Чи не єдиною нелюксовою локацією у фільмі став будинок сім’ї Патріції Реджіані, члени якої були представниками робітничого класу. Проте, на цьому прозаїзм історії й закінчується — далі йде лише розкіш. 

Для зображення будинку Рудольфо Гуччі використали садибу Villa Necchi у Мілані.  

“Наразі це музей, але раніше будинок належав родині Неккі, яка займалася виробництвом швейного обладнання. Ми просто трохи очистили приміщення від декору, щоб розташувати камери, але інтер’єри залишилися недоторканими. Те саме стосується і напрочуд прекрасних земель навколо вілли”.

posts-to-db-Фото 4

Італійська резиденція Альдо Гуччі у стилі ренесансу на озері Комо, швейцарське шале Мауріціо в Альпах — розкішних інтер’єрів вистачило б на кілька фільмів. 

Особливу візуальну цікавість викликала дизайн-студія Паоло Гуччі в Мілані, для втілення якої використовувалася діюча студія текстильного дизайну в римському районі Трастевері. 

“Це була дуже незвичайна студія, в якій п’ять різних дизайнерів за текстилем працювали в суміжному просторі”, – говорить Маркс. «Архітектура була модерністською, що дуже відрізняло її від інших місць такого міста, як Рим. Я вважаю, що спочатку це був якийсь склад і вони його відремонтували. Пробили багато стін та поставили великі скляні вікна в стилі Баухаус з одного боку. Це було суцільне насолоду. Залите світлом приміщення на два поверхи».

posts-to-db-Фото 5

У постановці кульмінаційної сцени вбивства Маркс виявив деяку поетичну вільність. Мілан, де було скоєно справжнє вбивство, був похмурим та некінематографічним, а творці фільму прагнули створити більш напружену атмосферу. Маркс використав частину Риму з широкими вулицями, які цілком могли замінити Мілан. За його словами, цей район являв собою колаж архітектурних стилів, готики, ренесансу та арабської естетики, і він уже був знайомий із цим місцем за іншими зйомками. 

«У цього місця оперний настрій. Зрештою, ми знімали не документальний фільм. Мікс стилів нагадує мені комбінацію тосканської та арабської архітектур. Це місце начебто було героєм фільму”.