Наш народ вже починає втомлюватися від постійної напруги на інформаційному полі.
Згідно рейтингу Kantar, українці суттєво втратили інтерес до новинних порталів та соціальних мереж.
За даними Kantar, люди почали повертатися до свого нормального життя. Про це свідчать показники сайті та ресурсів, які вони почали відвідувати. Так новинні портали просунулися в рейтингу, порівняно з березнем цього року, коли почалось повномасштабне вторгнення росії. Зараз люди знову повернулися до онлайн-шопінгу, їх почали знову цікавити освітні портали.
Після аномального стрибка у березні, коли українці не розуміли що станеться в подальші декілька годин, нині інтерес до новин скоротився. Дещо стабілізувалося користування Telegram, який також сприймається населенням як джерело отримання новин. Зараз українці поволі повертаються до звичної активності в інтернеті — онлайн-шопінгу, перевірки погоди, дистанційного навчання та пошуку роботи,
— говорить у звіті Ірина Ворон, керівниця проекту Kantar CMeter.
Читайте також: СОРТУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ СМІТТЯМ В УКРАЇНІ ПЕРЕХОДИТЬ НА ЗАКОНОДАВЧИЙ РІВЕНЬ
Першими в рейтингу залишаються YouTube, Wikipedia та Google.