
Виходите на міжнародний ринок? Побудуйте ефективну піар-стратегію на новій лекції MMR Edu
З початком повномасштабної війни все більше українських підприємців почали виходити на міжнародний ринок.
Один із головних викликів, з яким вони стикнулися — як підвищити обізнаність про свій продукт за кордоном та залучити нових клієнтів? Отримайте інструменти побудови PR-стратегії на міжнародному ринку вже 12 серпня на онлайн-лекції освітнього проєкту MMR Edu.

Разом із директоркою з PR та комунікацій кіберспортивної групи WePlay Holding Оленою Дальською-Латошевіч поговоримо про те:
- коли починати говорити про бренд на міжнародному ринку та чи взагалі варто це робити;
- як комунікувати тему війни в міжнародному бізнесі;
- Media Relations у поточній ситуації: як будувати стосунки із журналістами на нових ринках;
- GR як елемент PR-кампаній (спойлер — працює!);
- корисні інструменти PR-фахівця для роботи у міжнародних комунікаціях;
- Кейс: Day Center by AMD від WePlay Esports.
Олена вже понад 20 років у маркетингових комунікаціях. Має британський диплом CIPR Professional Diploma, авторка та викладачка курсу «PR та журналістика в кіберспорті» у Національному університеті фізичного виховання і спорту України, засновниця агенції з PR-консалтингу PRaxis, авторка Telegram-каналу з вакансіями у сфері PR та комунікацій PR & Comms Jobs.
Читайте також: Криптовалюти — швидкий шлях до фінансової незалежності
Після лекції запланований час на Q&A сесію, під час якої кожен зможе проконсультуватися з фахівцем.
Участь у трансляції за донатом на підтримку редакції MMR.
Дізнатися більше та зареєструватися: https://edu.mmr.ua/
MMR Edu — це освітній проєкт медіа про маркетинг та креатив MMR, створений для обміну досвідом представників PR, digital, маркетинг та комунікаційної галузі. У форматі онлайн-трансляції провідні фахівці діляться актуальними стратегіями, які допомогли б компаніям розвиватися, зміцнити репутацію та побудувати дієву комунікацію!
Долучайтеся до лекції Олени Дальської-Латошевич, аби успішно комунікувати та захоплювати PR-активностями глобальний ринок!
Більше від
- Цільова аудиторія в контекстній рекламі: як визначити та налаштувати
- 9 напоїв із Starbucks, які можна приготувати вдома
- Соціальний артпроєкт «Лінії оборони» збирає кошти на підтримку ЗСУ
- Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у жовтні 2025
- SheLeads: акселератор, що формує нове покоління жінок-лідерок у STEM для майбутньої відбудови України