Головна/Життя/Ідеальне місце для літнього відпочинку: готель Radisson Blu Resort, Буковель Наразі активно розвивається внутрішній туризм в Україні. Відвідвачі готелю можуть насолоджуватися туром по визначним місцям міста: Radisson Blu Resort, Буковель.
1. Відпочинок у серці Карпат
Карпати – мальовничий край з чудовими краєвидами, свіжим повітрям та чистими природними водоймищами – відмінне місце як для релаксації та відпочинку від міського шуму, так і для активного проведення часу.
У Карпатах стільки розваг – аби вистачило відпустки на всі активності!
Ми вибрали для вас найцікавіші:
- Загоряти та купатися, а також розважатися водними активностями на озері Молодості у Буковелі
- Прогулятися, подивитися та погодувати тварин у етно-парку «Гуцул Ленд»
- Випробувати різноманітні атракціони
- Взяти квадротур
- Відвідати екстрім-парк
- Вивчити Карпати на екскурсіях
2. Доступний відпочинок
Відпочивайте цього літа в Карпатах безпечно та з вигодою до 25%!
Готель пропонує унікальну можливість забронювати літній відпочинок зі знижкою до 25% на будь-яку категорію номера. Деталі та бронювання за тел.: 03434-37-989.
3. Великий асортимент послуг
Готель настільки самодостатній, що в ньому зібрані всі відпочинкові послуги, і можна нікуди не виходити:
- номери з балконами, де можна насолоджуватися їжею та Карпатами;
- ресторани та бари, нічний клуб та сигарний лаунж/кальянна;
- дитяча та ігрові кімнати;
- велнес-центр з басейном, саунами та зонами для відпочинку;
- спа-центр із різними спа-процедурами;
- літня тераса з відкритим басейном і лежаками навколо, тут проводяться BBQ вечірки, pool party.
4. Безпечний відпочинок
Готель гарантує 100% безпечний відпочинок. Відпочиваючи у Radisson Blu Resort, Буковель, ви можете бути впевнені у своїй безпеці. У готелі виконуються всі рекомендації та вимоги МОЗ:
- збільшення частоти прибирання та дезінфекції всіх зон готелю, особлива увага до предметів із високою частотою контактів;
- установка біля вхідних дверей та у громадських зонах готелю станцій зі спиртовим антисептиком для рук та рукавичками;
- дезінфекція всіх ключів від номерів та їх безпечна видача під час реєстрації;
- експрес-процес виїзду з готелю з метою мінімізації контактів;
- організація та заохочення безготівкових засобів оплати;
- розміщення на дверних ручках інформаційних покажчиків з інформацією про процедури збирання та дезінфекції у кожному номері;
- комплексні санітарно-гігієнічні та профілактичні навчальні програми для працівників;
- забезпечення працівників засобами індивідуального захисту, такими як маски та рукавички.