9 українських telegram-каналів про моду та культуру
Marie Claire радить підписатись на найкращі українські telegram-канали про моду, дизайн, кіно та театр.
ЖИРНИМ ШРИФТОМ — канал про українську fashion-індустрію від екс-редактора ELLE та Harper’s Bazaar Романа Тимофєєва. Тут можна знайти посилання на цікаві лонгріди про моду, кіно та літературу, оперативні новини та інсайти про життя українських дизайнерів, моделей та редакторів. Багато інформації з історії моди. А ще на каналі є рубрика #РоботаВмоді з актуальними вакансіями в fashion-брендах та ЗМІ.
«Для мене ЖиШи став психологічною допомогою у часи війни. Раніше я бачив канал як «інсайдерський» і тому більшість новин про звільнення редактора з глянцю чи відсутність якогось бренду у розкладі UFW не знаходили відгуку у широкого загалу. Зараз я збираю більше новин про індустрію, ділюсь цікавими посиланнями (так, на інтерв’ю Забужко та Буданова у тому числі) і красивими фото», — каже Роман.
Естет, кіноман, режисер, продюсер та найстильніший чоловік України за версією ELLE MAN Олексій Гладушевський відкрив свій telegram-канал про кіно «Чорний лотос».
В меню: новини зі світу українського театру та кіно, історії про класичні та сучасні фільми, інтерв’ю з акторами/режисерами/сценаристами/продюсерами. Крім того, два рази на місяць Олексій обіцяє готувати дайджести європейського та голлівудського кіно.
Засновниця каналу — графічна та діджитал-дизайнерка, арт-директорка, авторка курсу «Історія українського дизайну» Олександра Корчевська-Цехош.
На каналі багато інформації про розвиток візуальної мови, логотипи, брендинг, шрифти, видатних українських графіків. Дизайн-борщ буде корисний не тільки професіоналам індустрії, але й всім, хто цікавиться графічним дизайном.
«Ситно пишу про дизайн українською», — резюмує свою telegram-діяльність Олександра.
Волі́чка — це нитка з високоякісної вовни. А VOLICHKA — це український telegram-канал.
«Саша прихистила мене у Чернівцях у лютому, і ми вирішили, що українському telegram потрібен канал про моду. Про доречність запланували подумати потім. Виходить, що все доречно», — розповідає історію створення каналу його співавторка Аня Ларчик.
На каналі цікаві fashion-новини України та світу, багато гумору, щотижневі добірки модних знахідок і образи від українських блогерів та військових. Окрема рубрика, що заслуговує уваги — #putinfuneraloutfitinspo (дівчата обирають святкове вбрання на похорон путіна).
МЕНТОРКА УКР БРЕНДІВ — перший telegram-канал про українські модні бренди, який було засновано 1 січня 2018 року. Авторка каналу Наталі Чуловська, екс-редакторка L’officiel, Cosmopolitan та Buro 24/7 Ukraine. На каналі регулярно виходять різноманітні добірки за категоріями (взуття, вишиванки, тренчі, прикраси), новини брендів та інформація про знижки, а іноді Наталі публікує цікаві тексти про маркетинг та PR.
«Я створила канал для того, щоб він був майданчиком для молодих та перспективних українських брендів. Щоб про них оперативно дізнавалася потенційна аудиторія тих, хто обирає продукт made in Ukraine», — каже Наталі.
СПОВІДЬ ШИФОНЬЄРА — модний telegram-канал журналістки та ведучої української редакції Радіо Свобода та Радіо НВ Власти Лазур. Раніше Власта вела модну рубрику на ТБ, але останні кілька років бере гострі інтерв’ю у політиків та громадських діячів. Тим не менш у вільний від основної роботи час пані Власта публікує у себе на каналі підбірки цікавих знахідок від українських і світових брендів та суб’єктивні замітки про стиль та моду.
Ще одна знахідка — канал CIMETIÈRE. Це мікс публікацій про українські модні бренди (як всесвітньо відомі, так і молоді локальні), історію кіно, глянцеві журнали, живопис і взагалі мистецтво і культуру у широкому сенсі. Тут не тільки новини, але й цікаві fashion-архіви.
«Я часто проводжу паралелі між модою і мистецтвом — ці два явища, як на мене, йдуть рука за руку і ніколи не існують окремо. Сподіваюсь, що завдяки моєму каналу я допоможу українським митцям стати більш знаними, адже вони цього варті» — каже авторка каналу Настя Тимусь.
TONY ГОВОРИТЬ — канал про маркетинг, дизайн, субкультури, digital-мистецтво, streewear, високу моду, реп, кросівки. Словом, все те, що зацікавить тусовку з вулиці Рейтарської (але не тільки її). Канал веде Антон Бусько, за плечима якого багаторічний досвід роботи у міжнародних рекламних агенціях і fashion-ретейлерах Києва. Також в Антона є свій бренд вуличної моди Ditch і онлайн-концепт-стор з речами українських та світових брендів Newborn K.
СВІТ СПІЙМАВ МЕНЕ — канал стилістки Світлани Манукян. Дівчина ділиться з підписниками архівними кадрами з fashion-зйомок, кампейнів, показів та вечірок – справжній скарб для тих, хто ностальгує по моді 1990-х та 2000-х.
«З повномасштабним вторгненням я відчула, що в мені скупчується дуже багато ненависті та смутку, тому вирішила повернутись до пошуків надихального, щоб врятувати себе. Потім зрозуміла, що знань дуже багато і я хочу все це показати небайдужим, дати їм змогу відволіктись від новин. Так і народився мій канал з назвою, яка повністю описує мій стан на сьогодні», — каже Світлана.
Читайте також: ПАЛІНДРОМ: «ЗУСТРІЧАЮЧИ ЗАМКНУТУ ЛЮДИНУ, ВІДЧУВАЮ ДО НЕЇ ІНТЕРЕС, БО Я Ж ЗНАЮ, ЯК ЦЕ – БУТИ ТАКИМ»