UA
RU

Актуальні діджитал-стратегії на лекції від MMR Edu

Нова реальність гостро поставила перед українськими компаніями питання адаптації та виживання. І немалу роль у цьому відіграють digital-стратегія та комунікація.

Запрошуємо вас дізнатися, як трансформувати діджитал під час війни на новій лекції від освітнього проєкту MMR Edu 10 червня!

Актуальні діджитал-стратегії на лекції від MMR Edu-Фото 1

Керівник департаменту кoмунікацій, PR та GR кoмпанії Kernel Оксана Кoваль розповість про головні трансформації digital галузі у воєнний час. Спікерка 15 років у PR, 11-ть з з яких працює в Kernel. Вона амбасадорка особистого брендингу і тренерка корпоративних блогерів, лекторка і авторка курсу «Репутаційний менеджмент» в Міжнародній бізнес-школі (МІБ). Входить у ТОП-3 рейтингу PR-директорів за версією MMR.UA.

Ви дізнаєтеся:

  • що і як транслювати компаніям та ключовим особам у соцмережах, щоб подвоїти органічне охоплення;
  • як працювати з особистим брендом першої особи/менеджменту/піарника у воєнний час, щоб не відхватити хейту;
  • як корпоративні блогери стають потужними інформаційними військами: зростання уваги ЗМІ, в тому числі міжнародних.

Після лекції запланований час на Q&A сесію, де кожен зможе проконсультуватися з експертом. Скористайтеся можливістю обговорити власний кейс із фахівцем!

Читайте також: “Захоплений будинок»: Після успіху в Берліні виставку українського мистецтва про війну покажуть в Римі

Доступ до лекції за донатом.  Зареєструватися можна за посиланням.

Освітній проєкт MMR Edu створений редакцією MMR для підприємців, фахівців з маркетингу, PR, комунікацій та представників креативних індустрій. У форматі онлайн-трансляції провідні фахівці діляться актуальними стратегіями, які допомогли б компаніям розвиватися, зміцнити репутацію та вибудовати правильну комунікацію! 

Дoлучайтеся, аби пристосуватися до нових умов, зміцнити позиції компанії, прокачати власні профейсні навички та разом наблизити перемогу України!

Статьи по теме