Актуальні діджитал-стратегії на лекції від MMR Edu
Нова реальність гостро поставила перед українськими компаніями питання адаптації та виживання. І немалу роль у цьому відіграють digital-стратегія та комунікація.
Запрошуємо вас дізнатися, як трансформувати діджитал під час війни на новій лекції від освітнього проєкту MMR Edu 10 червня!
Керівник департаменту кoмунікацій, PR та GR кoмпанії Kernel Оксана Кoваль розповість про головні трансформації digital галузі у воєнний час. Спікерка 15 років у PR, 11-ть з з яких працює в Kernel. Вона амбасадорка особистого брендингу і тренерка корпоративних блогерів, лекторка і авторка курсу «Репутаційний менеджмент» в Міжнародній бізнес-школі (МІБ). Входить у ТОП-3 рейтингу PR-директорів за версією MMR.UA.
Ви дізнаєтеся:
- що і як транслювати компаніям та ключовим особам у соцмережах, щоб подвоїти органічне охоплення;
- як працювати з особистим брендом першої особи/менеджменту/піарника у воєнний час, щоб не відхватити хейту;
- як корпоративні блогери стають потужними інформаційними військами: зростання уваги ЗМІ, в тому числі міжнародних.
Після лекції запланований час на Q&A сесію, де кожен зможе проконсультуватися з експертом. Скористайтеся можливістю обговорити власний кейс із фахівцем!
Читайте також: “Захоплений будинок»: Після успіху в Берліні виставку українського мистецтва про війну покажуть в Римі
Доступ до лекції за донатом. Зареєструватися можна за посиланням.
Освітній проєкт MMR Edu створений редакцією MMR для підприємців, фахівців з маркетингу, PR, комунікацій та представників креативних індустрій. У форматі онлайн-трансляції провідні фахівці діляться актуальними стратегіями, які допомогли б компаніям розвиватися, зміцнити репутацію та вибудовати правильну комунікацію!
Дoлучайтеся, аби пристосуватися до нових умов, зміцнити позиції компанії, прокачати власні профейсні навички та разом наблизити перемогу України!