UA
RU

Бізнес на карантині: Креативні стратегії трансформації на марафоні Brand Apocalypse

Редагувати переклад
5 листопада 20 СМО та СЕО успішних компаній поділяться стратегіями, які дозволили їм утримати лідерство, на онлайн-івенті Brand Apocalypse. 

Бізнес на карантині: Креативні стратегії трансформації на марафоні Brand Apocalypse-Фото 1

Спікери розкажуть, як бізнесу використовувати нові можливості в умовах карантину і які карантинні тренди в маркетингу, HR та продажах залишаться з нами надовго.

Головні теми:

  • Як трансформувалася модель комунікації під час карантину, поділиться досвідом маркетинг-директор Райффайзен Банку Аваль Юлія Пузирьова.
  • Про ресторанний бізнес після нокдауну розповість засновник компанії GASTROFAMILY Дмитро Борисов.
  • Як криза стала поштовхом для розвитку нових сервісів і продуктів у кіноіндустрії, ви дізнаєтеся від співзасновниці та директора Dzyga MDB Анни Мачух.
  • На що чекати ігровому бізнесу, знає СМО Parimatch Іван Ляшенко.
  • Про наслідки закритих кордонів для економіки країни розповість засновник Visit Ukraine Антон Тараненко.

Також на учасників очікують панельні дискусії:

  • Про трансформацію ринку FMCG і як брендам пристосуватися до нової реальності, поділяться кейсами керівник відділу маркетингу Kernel Ірина Тохтарова і CEO сервісу доставки продуктів Zakaz.ua Андрій Курський.
  • Чи є майбутнє у безкоштовних медіа, обговорять головний редактор LIGA.net Борис Давиденко та редактор Forbes Катерина Шаповал. Модератор — програмний директор «Просто Радіо» Анна Балент.
  • Нові правила індустрії шоу-бізнесу обговорять генеральний директор MOZGI Group Ірина Горова разом з автором та керівником проектів Celebrity Marketing і «Культ особистості» Ганною Міщенко.

Читай также: Ребенок диско: Hair-стилист Taras Richter о тенденциях современности и концепций будущего

Марафон Brand Apocalypse відбудеться онлайн. Можливості продакшену Ekonomika+ дозволяють залучити всі переваги «живого» івенту через екран,тож учасники отримають максимальний ефект присутності завдяки трансляції з трьох професійних камер і онлайн-монтажу в режимі реального часу, моментальний доступ до презентацій і можливість поставити питання експертам під час виступу, які озвучить ведучий-модератор.

Під час загальної невизначеності одне залишається незмінним: Ekonomika+ сприяє розвитку підприємництва в Україні, надаючи доступ до стратегій найкращих фахівців. Тому організатори пропонують формат участі FREE, за яким ви зможете отримати поради щодо ведення бізнесу від чотирьох спікерів Brand Apocalypse безкоштовно.

Формат FULL передбачає доступ до виступів 20 експертів і всі можливості онлайн-івенту.

Вибрати формат і зареєструватися: https://brand.delo.ua/

Статьи по теме