The One in Million – це бізнес ком’юніті, де кожна учасниця має можливість не тільки знайти однодумців, але й набути нових знань, поспілкуватися з експертами, а також отримати підтримку, натхнення та впевненість у собі.
Засновниці Лідія Філатова та Світлана Третякова розповіли докладніше про цілі, перспективи та переваги жіночого бізнес-клубу The One in Million. Мета жіночого клубу – допомогти жінкам збалансувати всі сфери життя: бізнес, сім’ю, хобі, розваги, здоров’я та оточення.
Ви, як засновниці жіночого бізнес-клубу The One inMillion, розкажіть, що підштовхнуло вас заснувати цей жіночий бізнес-клуб? Яка ідея створення?
Світлана Третякова: Нас давно оточують успішні жінки, харизматичні особистості, жінки, які можуть подати приклад, бути мотивацією для того, щоб рухатися і розвиватися. Якось Лідія запропонувала об’єднати всіх цих жінок у співтовариство, щоб ми могли, доповнюючи одна одну, стати найкращою версією себе. А також щоб наша спільнота стала маяком, орієнтиром для інших жінок, направляла їх розвиватися, рости, не боятися відкривати в собі нові грані, бути успішною на всіх жіночих теренах: бути мамою, бізнес-вумен, коханою жінкою і гармонійною особистістю.
Лідія Філатова: Як ви знаєте, через свій бізнес, я вже понад 20 років є ексклюзивним представником бренду La Perla в Києві. У мене свого часу було три бутіки La Perla в Києві, і до мене приходили найкращі, заможніші, усвідомлені дівчата України. Вони були нашими клієнтами і з роками вони стали моїми друзями, з якими ми збиралися, проводили добре час. І ось так виник Жіночий клуб. Місія клубу – зробити жінок щасливішими, стати кращою версію себе.
Що клуб під цим має на увазі? Які ресурси та способи застосовує?
Лідія Філатова: Наша основна мета згармонізувати всі сфери життя жінки. Основу клубу складають жінки-бізнесмени, і це нормально, якщо якісь зі сфер по життєвому колесу баланса можуть бути трошки недопрацьовані. Можливо, всі ми, жінки у бізнесі, трохи менше часу приділяємо здоров’ю, собі та простим задоволенням. Тому наша мета була розписати рік, скласти такий бізнес-план на рік нашого клубу, щоб протягом 12 місяців отримувати нові знання, слухати лекції від експертів, яких ми вважаємо номер один у своїй сфері, і таким чином-ставати кращою версією себе.
Ви знаєте, коли ми відкрили наш клуб, на першій зустрічі у нас лектором була Алла Клименко – це лектор, який знає все про щастя та як його застосовувати у повсякденному житті. Це дуже важливо, тому що прості речі, які нас оточують, і на які ми, можливо, трохи розучилися звертати увагу, вони є складовими людського щастя. Просто треба навчитися звертати на них увагу, і таким чином ставати щасливішими.
Якби Ви могли виділити три основні шляхи чи напрямки клубу, що б це було?
Світлана Третякова: Перше – це освітня платформа, яку ми ще створюємо, але вона є на базі нашого клубу. Просто деякі корективи внесла війна, ми не все, що планували, встигли зробити, але ми рухаємось у цьому напрямі. На базі цієї освітньої платформи жінки здобуватимуть нові знання від кваліфікованих фахівців. Друге – це наші бізнес-зустрічі, які ми проводимо на різних локаціях у різних країнах. Цей нетворкінг допомагає жінкам колаборуватися, об’єднуватись у якісь нові проекти. Третє – це, безумовно, гармонійне спілкування у сприятливому мікрокліматі, тому що ніщо не наповнює нас так, як правильне оточення.
І мені здається, що нам вдалося створити цей мікроклімат, заснований на приємному спілкуванні, правильному оточенні, тому що наші резидентки готові приїжджати, прилітати на зустрічі з різних куточків земної кулі.
Хто резиденти клубу The One in Million?
Лідія Філатова: Резиденти клубу – це успішні бізнес-леді, експерти номер один у своїй галузі. Також у нас є політикині та меценати. Ми маємо закриту спільноту. Ми не прагнемо набрати в клуб якомога більше людей. До нас у клуб можна потрапити за певних складових і лише після особистої зустрічі з нами, зі мною та Світланою.
Як клубу The One in Million лише за рік вдалося стати лідером на ринку?
Світлана Третякова: Я вважаю, що потрібно просто робити добре свою справу, і тоді ти швидко станеш найкращою. Не треба намагатися з кимось конкурувати. За своєю професією та по діяльності в клубі я взагалі не боюся конкуренції. Я взагалі вважаю, що конкуренція це дуже круто, і конкуренти мають спілкуватися між собою.
На ринку місця вистачить всім, бо кожен продукт унікальний. Просто робіть свій продукт унікальним. Робіть так, щоб людям хотілося потрапити у ваш проект або хотілося купити продукт саме вашого бренду. Просто будьте унікальними, будьте не схожими на інших. Навіть у цьому проекті (бізнес-клубі – примітка Редактора) ми з Лідією Філатовою намагаємося бути найкращими у своєму напрямку, у своєму цьому проекті, і як показують фідбеки, як показує громадська думка, справді, за рік ми стали кращими.
Які плани клубу вдалося здійснити на сьогоднішній час, і які цілі він ставить перед собою на майбутнє?
Лідія Філатова: Ми продовжуємо наші зустрічі. Вони проходять регулярно у Києві та у Відні. Всі наші зустрічі на сьогоднішній день мають благодійний характер. Ми збираємо кошти для допомоги жінкам із дітьми, які опинилися у складних ситуаціях. Також ми продовжуємо допомагати фонду “Діти Дітям”, який допомагає дітям з інвалідністю. Ми готуємо освітню платформу на базі нашого клубу. Ми допомагатимемо підприємцям-початківцям не тільки своїми знаннями, ідеями, а також у нас буде можливість робити допомогу в організації бізнесу. Також наші резиденти це топові юристи України, і вони вже зараз почали консультувати за кордоном.
Ми надаватимемо юридичну підтримку нашим громадянам, які є вимушеними переселенцями. І, підбиваючи підсумки, звичайно ж, вся наша діяльність буде спрямована на допомогу у всіх сферах: бізнесі, здоров’ї, матеріальній допомозі, яку ми надаємо постраждалим від війни. Ми знаємо, що The One in Million займається благодійністю, стає партнером різних заходів, допомагає дітям-інвалідам та одиноким мамам.
Читайте також: Карла Бруні, Маріон Котіяр, Ізабель Юппер обстригли волосся на знак солідарності з іранськими жінками
Розкажіть, яких цілей у цій сфері Вам вдалося досягти? І якої допомоги потребують Ваші підопічні?
Світлана Третякова: Так, справді, всі наші останні заходи, які ми почали проводити у воєнний час, виключно мають благодійний характер. Але, мені здається, це просто необхідність нашого часу. І ми вдячні всім жінкам-резидентам, усім нашим партнерам, друзям, які підтримують нас. Ми проводимо благодійні заходи не лише у Києві, ми проводимо їх у Відні. У нас ще буде розширятися географія, тому що під це є запити.
Ми допомагаємо здебільшого дітям-інвалідам із малозабезпечених сімей – це ми підтримуємо фонд “Діти Дітям” на регулярній основі. Також ми точково допомагаємо самотнім мамам із дітьми, які постраждали від війни. Всю звітність ми ведемо або в нашій закритій групі в Telegram-каналі, або ми публікуємо їх на нашій Інстаграм-сторінці. Тобто, це все абсолютно прозоро.
Взагалі, якщо уважно читати Біблію, то десятину з кожного свого заробітку ми маємо віддавати нужденним. Тому це не данина часу, це взагалі має бути нормою сучасної людини. З початком повномасштабної війни, напевно, діяльність клубу змінилася.
З якими проблемами Ви зіткнулися? І як знайшли сили продовжувати свою діяльність, а не кинути все на півдорозі?
Лідія Філатова: Як я казала раніше, з початку війни все, що ми робимо, має благодійний характер. Але ми із нашими резидентками продовжуємо зустрічатися. І вже всі наші зустрічі, якщо ми говоримо про тематику, вони, ясна річ, спрямовані на відновлення організму, допомогу нашим жінкам вийти зі стресу, знайти ресурси жити далі. З нами була Оксана Діптан із дуже цікавою лекцією “Нова реальність. Нова я”. Зараз у нас буде зустріч із Юлією Боровик, яка нам розповість, як знайти ресурси у собі, та як допомогти організму вийти зі стресу.
Також, ви знаєте, ми запустили благодійний марафон “Нова реальність. Нова я”, де наші резидентки, наші дівчатка – фахівці в галузі здоров’я, розкажуть нам, на що потрібно звернути увагу, які аналізи потрібно здати, що потрібно підкоригувати, щоб допомогти організму вийти зі стресу.
Які цікаві заходи та зустрічі найближчим часом чекають на клуб та його резиденток?
Світлана Третякова: Безперечно, ми готуємо нові зустрічі. Вони проходитимуть у нас як у Києві, так і у Відні. Зараз здебільшого у нас два міста для зустрічей, для нашого нетворкінгу, для наших спільних якихось планувань. Я належу до тих людей, хто спочатку роблять, а потім розповідають. Це будуть зустрічі і освітнього характеру, і зустрічі для душі. Вже до кінця року у нас заплановано 3-4 масштабні заходи – тому слідкуйте за нашими анонсами в Інстаграм, за нашими анонсами на сайті. Дуже часто партнерами зустрічі жіночого бізнес-клубу є різні українські бренди.
Які з них найвідданіша ваша опора та підтримка?
Світлана Третякова: Так, справді, у нас завжди є партнери та друзі нашого клубу. Ми вдячні кожному партнеру. Не хотілося б виділяти якогось одного партнера чи двох – це було б неправильно. Ми дійсно вдячні кожному, особливо тим, хто підтримує нас у такий непростий час. Не приховуватиму, оскільки за рік ми стали лідерами на ринку, у нас багато охочих брендів та компаній, які б хотіли з нами вступити в колаборації, або підтримати наші бізнес-зустрічі. Ми теж підбираємо тих, які відповідають нашій ідеології, нашій філософії. Ми завжди відкриті до співпраці та готові генерувати ідеї або підтримати ідеї наших брендів та партнерів.
Лідія Філатова: Якщо казати про українські бренди, хочу вам сказати, що ми запустили благодійну компанію. Ми – клуб The One in Million відкрили виробництво: шиємо вишиванки під брендом KVITKA DRESS. Окрім того, що це дуже гарні та стильні предмети гардеробу, це ще й частинка України, яка завжди буде з вами, це наш генетичний код. Це перше. І друге, а це дуже важливий аспект – зароблені гроші з продажу вишиванок йдуть у наш благодійний фонд та на допомогу жінкам із дітьми.
Жіночий бізнес-клуб The One in Million
Сайт – theone.in.ua
Інстаграм – @theonein_ua