Поговорили з Lilu про те, коли народилася ідея випустити першу колекцію купальників, як будувати модний бренд в Україні та чи складно поєднувати кар’єру співачки та телеведучої з діяльністю бізнес-вумен.
Коли ви усвідомили, що ваша творчість вийшла за межі музики, і настав час відкривати нові межі?
Якщо говорити про колекцію купальників, то цього року виходить шоста колекція, у створенні якої я беру участь. Паралельно з моєю творчістю у мене є й інші проекти, які так чи інакше перетинаються з моєю творчою складовою. Це і проекти на радіо, і на телебаченні, і шоу-конкурси з pole-dance, проведення масових заходів, дубляж мультфільмів. Завдяки тому, що я здобула хорошу освіту, у мене є можливість на професійному рівні займатися усіма видами діяльності. У мене був партнер протягом п’яти років, яка займалася конструктивною частиною, а я більше займалася іміджевою складовою, піаром бренду. Цього року виходить перша колекція під моїм власним брендом – Lilu SwimWear, лінійку я назвала Nude Mood, що значить – оголений настрій.
Чому ви обрали саме дизайн купальників?
У нашому житті зазвичай все відбувається випадково. Якось на одному з шоу-конкурсів з pole-dance, які вийшли на міжнародний рівень, я познайомилася з дизайнером спортивного одягу, який запропонував мені співпрацю. Це був цікавий досвід для мене, перша колекція була дуже успішною, я для себе вирішила, що якщо з першого разу все вийде, продовжуватиму в цьому напрямку. За п’ять років ми вийшли на міжнародні онлайн-платформи, наші купальники продавали у різних країнах. Цього року ситуація трохи складна, як і у всіх, незважаючи на те, що літо трохи незвичайне, ми всі хочемо відпочити, а на пляжі чи біля басейну треба бути гарними.
Чи складно запускати та розвивати власний бренд в Україні?
Щиро кажучи, в Україні складно робити все. З одного боку, це країна, в якій немає жорстких обмежень та правил, дає тобі необмежені можливості. З іншого боку — це постійний біг із перешкодами та перегони без правил, і ти взагалі не знаєш, що на тебе чекає за поворотом. Абсолютно неможливо прорахувати ризики, продажі, все непередбачувано. Це стосується і шоу-бізнесу, і розвитку власного бренду, але ми живемо в Україні, і треба навчитися з цим жити та працювати у пропонованих умовах та обставинах.
Що вас надихнуло на створення колекції купальників Nude Mood? І чому вирішили зробити ставку на нюд та натуральність?
Вона народжувалася на самому початку карантину, вже тоді було зрозуміло, що все буде трохи по-іншому, що хотітиметься змахнути з себе всю мішуру, все зайве, що хочеться простоти, лаконічності та натуральності. Так з’явилася бежево-чорна кольорова гама у новій капсульній колекції та досить простий, але жіночний та сексуальний конструктив моделі. Кожну модель я відмірюю особисто, мені важливо, що вона була грамотно побудована, щоб подовжувалися ноги, щоб талія візуально виглядала вже, груди – більш апетитним. Тому спочатку ми створюємо лекала, відшиваємо зразки, які я особисто приміряю і лише потім віддаємо у виробництво.
Які ще тренди, на вашу думку, будуть актуальними цього року?
Цього року актуальним є ще білий колір, взуття, сумки, але у нас два роки тому виходила лінійка купальників та одягу для пляжу у білій тональності. Також я розумію, що цього року буде ставка на екологічність та екологічне споживання одягу. Не будуть викидатися велика кількість грошей на велику кількість одягу, покупки стануть більш виваженими та розсудливими, споживання речей стане осмисленішими. Людина купуватиме менше речей, але найкращої якості.
Чи плануєте ви надалі випустити аксесуари для пляжу: парео, панами, пляжні сумки тощо?
Вже цього року я доповнила колекцію парео, також додала дві пляжні сумки, тому що це незамінний аксесуар, який повинен бути легким, не м’ятися, не бруднитися, і бути максимально комфортним. Я знайшла майстрів, які створили сумки спеціально для колекції Nude Mood, надалі, можливо, буде більше позицій. Цього року всі дизайнери роблять капсульні колекції з меншою кількістю позицій і менше артикулів для продажу.
Незважаючи на активну діяльність у сфері дизайну, ви продовжуєте випускати відео, такі як кліп «Ліріка», знятий у Парижі. Якими ще музичними новинками потішите?
Це справді так, кліп ми знімали у Парижі. Пісня «Лірика» досі завойовує нових слухачів, за час карантину я записала дві нові пісні, збираюся презентувати їх восени та рухатись далі, розвивати свою кар’єру як співачка.
Паралельно з цим, ви ще й проводите заходи як ведуча – як удається встигати поєднувати всі ці види діяльності?
Всі ці види діяльності вони об’єднані в одну складову артист під масштабним словом. Я це роблю із задоволенням та легкістю вже багато років. З нетерпінням чекаю, коли в нашій країні закінчиться карантин і знову розпочнуться заходи, як масштабні дні міст, так і невеликі камерні презентації, відкриття виставок та інші приватні заходи.
Не забуваємо і про дубляж фільмів та мультфільмів, чи багато часу забирає ця сфера?
Мені подобається, коли мене запрошують на дубляж фільмів та мультиків, як правило, це головні ролі. У моєму списку понад п’ятдесят головних ролей у голлівудських та кінотеатральних картинах. Найбільше я люблю дублювати мультфільми, тому що у них більше місця для творчості. Не треба потрапити в образ персонажа, ти можеш наділити фарбами свого голосу, зробити персонажа саме таким, яким його бачиш ти. Моментів для творчості – більше. Я швидко працюю в студії, бо маю великий досвід у цій сфері, який обчислюється десятком років. З радістю приймаю пропозиції та з легкістю дублюю ролі.
Остання з робіт, яку ми презентували для карантину, був мультик PlayMobil, всі діти добре його знають, оскільки є однойменна гра. Головні ролі ми дублювали разом із DZIDZIO, вийшла чудова сімейна мультиплікаційна картина.
У зв’язку із закритими кордонами, куди радите поїхати в Україну? Чи є якісь місця, які здивували вас та куди хочеться повернутися?
На щастя, кордони потихеньку відкриваються, більшість українців роблять ставку на внутрішній туризм, мене часто питають море чи гори. Я б обрала Закарпаття, бо я, як кримська людина, люблю дуже гарне та чисте море, відокремлені пляжі. На сьогоднішній день Україна не може похвалитися такими курортами, тому я вибрала б відокремлені місця на Закарпатті, там дуже гарна природа, смачна їжа, гарне повітря, несхожо шумлять гірські річки, в яких, до речі, теж можна купатися, там відмінні курорти класу люкс, прийнятні ціни. Я б вирушила туди, але не кривитиму душею, все-таки маю надію вибратися на якесь з європейських узбереж, тому що влітку я люблю відпочивати в Європі. Звичайно ж, я прихоплю один-два купальники з нової колекції Lilu SwimWear, тому що з кожної лінійки у мене є два купальники-улюбленці.
[mc_gallery id=598621]