Закрити
UA
Наталия Шмигельская
Життя

MC@WORK: Наталія Шмігельська, засновниця холдингу «Асторг» та компанії «Укрптахосервіс»

Поділись:

28 листопада у рамках проекту про бізнес MC@WORK головний редактор журналу Marie Claire Україна Ірина Татаренко поспілкується із засновницею холдингу «Асторг» та компанії «Укрптахосервіс» Наталією Шмігельською. Зустріч пройде в прямому ефірі інстаграм-акаунті Marie Claire UA. 

Перед онлайн-зустрічею ми взяли у Наталії невелике інтерв’ю про складнощі, досягнення та цілі в бізнесі.

Наталія Шмігельська

Наталія Шмігельська

Коли і чому ви вирішили зайнятися вашою спрямованістю? Її підказала вам інтуїція чи лише холодні розрахунки? Можливо, ви вирішили реалізувати дитячу мрію?

Перш ніж вийти заміж, я не надавала процесу приготування їжі особливо значення. На моїй духовці стояла навіть заводська етикетка. Але сімейне життя вдихнуло бажання навчитися готувати, і в результаті я навчилася робити те, що здавалося раніше зовсім непосильним. Наприклад, торти, лазіння, м’ясні страви під різними соусами. Час, проведений на кухні, постійно стимулював мене шукати способи заощадити час біля плити, але не втратити при цьому як. Ці пошуки призвели до народження ідеї бренду «Готово» – напівготові страви з якісних інгредієнтів у заводській упаковці.

У той період я керувала заводом з виробництва та фасування охолодженого м’яса курки. При цьому я вже давно замислювалася над тим, щоб знайти свою нішу, свій «блакитний океан». Ідея ТМ «Готово» стала дуже органічним рішенням, оскільки була мені близька через діяльність (харчова промисловість) і інтуїтивно зрозуміла і затребувана в контексті мого сімейного життя.

Якими досягненнями у своїй професії ви пишаєтесь?

Продукцію ТМ «Готово» можна просто помістити в духовку, запекти та швидку смачну вечерю готову, що дозволяє сім’ї економити час на приготування їжі на користь загального часу за столом. Саме це мене надихало і надихає: доступна та моментально відчутна користь та радість від мого продукту!

Спочатку ми пропонували покупцям напівготові страви на магазинних полицях, а зараз ми вже пропонуємо покупцеві повністю готову їжу, запустили доставку, франчайзинг, вийшли у сегмент корпоративного харчування. Зараз запускаємо кухні на аутсорсингу та переглядаємо можливість експорту продукції. Озираючись назад, я дуже пишаюся пройденим етапом і в передчутті реалізації нових ідей, які зараз на стадії детальної розробки.

Читайте також: MC@WORK: Олена Борисова, СЕО «Сім’ї ресторанів Діми Борисова»

Якби зараз ви починали знову весь шлях, від яких помилок уберегли б себе молодого?

Якщо брати, наприклад, один із останніх етапів мого бізнес-шляху, а саме створення ТМ «Готово», то в момент розробки бізнес-плану в мою ідею з команди мало хто вірив, бо ми впевнено займалися дистрибуцією курки, успішно експортували, а тут розмова про їжу у вигляді котлет, стейків… Нам довелося перепрофілювати заводське виробництво, формувати заново команду, шукати дизайн-рішення, нові точки збуту та ринки, розробляти маркетинг-плани та багато іншого. Шишок було набито чимало. Але будь-які помилки – це навчання. Наші помилки – це частина сьогоднішніх. Я не змінювала б нічого на своєму шляху, на кожному з етапів. Вони привели мене до тієї, ким я зараз.

З якими складнощами зіткнулися на початку вашого кар’єрного шляху?

Найскладніше – це сформована роками недовіра українського покупця до напівготової продукції. Якщо в США, наприклад, до ринку напівфабрикатів покупець лояльний через високі стандарти харчової якості, то у нас багато несумлінних виробників підірвали довіру покупців, і нам довелося доводити, що наша продукція високої якості.

Наступний складний етап був пов’язаний із пошуком рішення під наших основних конкурентів – кулінарій при мережевих супермаркетах. Щойно ми з командою дійшли вирішення взаємовигідного співробітництва, то бізнес у прямому розумінні слова «злетів». А вирішилося все просто: ми змогли опрацювати всі їхні «больові точки»: стандартну якість у всіх магазинах, зниження собівартості, усунення крадіжки, оптимізацію витрат на персонал, постійну наявність продуктів на полиці тощо.

Звичайно, наріжним каменем у бізнесі завжди стоїть питання формування команди. Із 25 людей мені довелося на початку шляху залишити лише двох. Це було складне рішення, але я вирішила діяти кардинально і попрощалася з тими, хто більше розповідав, як багато працює, і залишила тільки тих, хто по-справжньому вірив у продукт і діяв на його просування. Саме ці двоє, фінансовий директор та менеджер з продажу, задали успішний старт.

Яка ваша довгострокова мета, заради якої ви розвиваєте свій бізнес?

Мені хотілося б вивести свою компанію на IPO, отримати такий досвід. Мені хочеться бути в нашій країні настільки близьким до кожної сім’ї, як «Нова пошта», але, звісно, ​​у сегменті ринку їжі.

Мені подобається в моєму шляху той драйв та кайф від подолання складнощів до результату, який приносить радість людям та полегшує життя. А я при цьому отримую задоволення від самого процесу та своєї команди у досягненні нашої основної мети.

Читайте також: MC@WORK: Леонід Мартінчик, інфлюенсер, телеведучий, фешн-експерт