16 лютого стартувало голосування за найкращі проєкти креативної індустрії у межах щорічної премії X-Ray Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро еkonomika+. Усі охочі можуть віддати голос за агенцію чи компанію, які, на їхню думку, найкраще адаптувалися до викликів 2020 року та вразили своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією та ребрендингом.
X-RAY Marketing Awards — премія, що оцінює номінантів у шорт-листах на 360°: оргкомітет, онлайн-спільнота та експертне журі. Такий підхід допомагає запобігти суб’єктивізму та маніпуляціям під час вибору найкращих серед найкращих.
Голосування відбувається на сайті, та триватиме до 28 лютого включно.
Переможців визначають у номінаціях:
Читай также: Про що жінка мовчить: Ірена Карпа, письменниця, співачка
Також є спеціальні номінації, переможців у яких оберуть члени журі:
Гран-прі отримає номінант, який максимально вразить креативом і підходом до реалізації проєкту. Номінантів «Маркетинг-директор року» та «PR-директор року» формувала редакція MMR, а переможців визначатимуть члени журі.
Остаточні результати розраховуються за формулою: 40% — оцінка журі, 30% — оцінка онлайн-голосування та 30% — оцінка оргкомітету.
Церемонія нагородження X-Ray Marketing Awards відбудеться 11 березня і стане чудовим завершенням X-Ray Marketing Conference, на якій найкращі маркетологи, PR- та digital-експерти поділяться інноваціями та трендами креативної індустрії 2021 року. Генеральний партнер конференції — Нова пошта.
Дізнатися більше про конференцію та зареєструватися.
Долучайтеся до вибору найкращих представників креативної індустрії