5 жовтня виходить третій сезон серіалу “Люпен”. Напередодні Netflix запустили рекламу – стилізовані модні віжуали, з яких немов вкрали ювелірні прикраси.
До виходу третього сезону серіалу “Люпен” про джентльмена-грабіжника Netflix запустили оригінальну кампанію. Це віжуали, стилізовані під рекламу відомих ювелірних брендів. Але на цих картинках відсутні прикраси – їх ніби вкрали.
Третій сезон серіалу “Люпен” виходить 5 жовтня. У попередніх серіях головний герой Ассан Діоп розкрив шахрайство, скоєне багатим підприємцем Юбером Пеллегріні. І водночас повернув добре ім’я своєму батькові, якого Пеллегріні підставив і відправив до в’язниці. Відтоді Діоп став найбільш розшукуваним злодієм у Франції і мусить переховуватися.
У новому сезоні джентльмен-грабіжник повертається до Парижа. Він планує і здійснює своє найнебезпечніше пограбування. На допомогу головному герою приходить мистецтво маскування, якому він навчився з книг французького письменника Моріса Леблана про авантюриста і шляхетного грабіжника Арсена Люпена.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Netflix
Читайте також: 2 ЛИСТОПАДА НА ЕКРАНИ ВИХОДИТЬ ПСИХОЛОГІЧНА ДРАМА-ТРИЛЕР З ІРМОЮ ВІТОВСЬКОЮ ТА АНАСТАСІЄЮ ПУСТОВІТ — «МІЖ НАМИ»