
Олекса Чанг запускає свій бренд
Колекція Alexachung надійде у продаж у травні 2017 року.
Відома телеведуча та модель Алекса Чанг збирається запустити власну марку, ґрунтуючись на багаторічному досвіді успішної співпраці з іншими брендами та своєму бездоганному смаку, завдяки якому її вважають іконою стилю. Вона зізнається, що нарешті відчула готовність зробити те, що давно мріяла. Чанг зібрала команду із шести дизайнерів, серед яких значиться Едвін Бодсон, у минулому глава ательє Haider Ackermann.
Раніше британська it-girl розробляла капсульні колекції для AG Jeans та Marks & Spencer і каже, що цінова політика її бренду буде приблизно такою ж:
Я хочу бути впевнена, що ми пропонуємо щось цікаве, унікальне та нове, але водночас суть бренду в тому, щоб достукатися до кожного. Я не хочу створювати щось за неймовірною ціною.
Лінія ready-to-wear бренду Alexachung з’явиться в магазинах та онлайн у травні наступного року і включатиме денім, вечірній та повсякденний одяг, прикраси, взуття, а також «особливі речі», секрет яких поки що не розкривається.
Статті по темі:
Олекса Чанг у Майамі: новий кампейн Longchamp
Зірковий тренд: плісована спідниця
Manolo Blahnik запустили свій онлайн-магазин
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші