Кадр із рекламної кампанії Grandiôse Liner, Lancôme
Японська школа. Вчитель відчиняє двері до класу. Дівчатка-підлітки – сірі сарафани, білі комірці – займаються звичайними неурочними справами: хтось малює крейдою на дошці, хтось бовтає, сидячи на парті, хтось бере акорд на гітарі. У всіх школярок порцелянова шкіра, ледь зворушена рум’янцем, а з-під густих чубчиків дивляться трохи підведені очі. Камера наближається до кожної по черзі, повільно вивчає юне обличчя, і воно чудове. Потім включається режим перемотування назад, кадр наповнюється візажистами, перукарями та іншим знімальним людом, і ми бачимо, що за макіяжем та перуками ховаються зовсім не дівчата, а хлопці. Це рекламний ролик High School Girl? Косметика Shiseido. Незвичайне відео, зняте в дусі перетворення Кафки, показує силу макіяжу та хиткість уявлень соціуму про те, як слід виглядати жінкам та чоловікам. Хто сказав, що хлопчики праворуч, а дівчатка ліворуч? Чому джинси бойфренда можна, а «тональник» подружки не можна?
Кадр із рекламної кампанії Grandiôse Liner, Lancôme
Портрет з натури
Японія, як і належить, попереду всієї планети. Тут багато представників сильної статі без зазріння совісті експлуатують тональні кушні та ВВ-креми. А що ж решта прогресивного людства? Усі, хто стежить за модою, напевно помітили, що на сторінках журналів та в рекламних кампаніях з’явилися моделі агендерні, або з нестандартною зовнішністю. Не ангели Victoria Secret. Великий ніс, відстовбурчені вуха, щілина між зубами, кущисті брови… Родзинки, які змушували нас комплексувати у розпал статевого дозрівання, сьогодні – останній писк. І називається цей повальний тренд – індивідуальність. Макіяж у цій справі відіграє важливу роль: він усіма силами прагне підкреслити наші унікальні риси або намагається не заважати, створюючи стримане і чисте тло. З недавніх пір мейк-ап впевненими кроками йде до спрощення. Минулих тижнів моди тенденція номер один – реалізм. Моделі виглядають як звичайні люди з вулиці. Контуринг і стробінг, які транслювалися з кожної праски, поступилися місцем просто доглянутій шкірі. На них видно ластовиння, зморшки навколо очей … Все максимально природно. «Дизайнери спираються на індивідуальність. Мене дедалі частіше просять створювати саме такий образ, – описує популярність реалістичного мейк-ап у минулому кондитер, а нині подіумний візажист Том Пешо. – Головне у макіяжі – сама жінка, її особистість… Я не хочу, щоб усі моделі виглядали однаково». Високі вилиці, тонкі носи, пухкі губи – ідеально, але передбачувано і нудно.
Кадр із рекламної кампанії Sisleya Le Teint, Sisley
КРЕМИ-НЕВИДИМКИ
Починається «голий» макіяж із тонального засобу. І якщо йти шляхом натуралізму, то на ньому і закінчується. Тому до вибору тону потрібно підходити з особливою ретельністю. Концепцію «доглянута шкіра», задану дизайнерською братією, виробники косметики сприйняли буквально і цієї осені поповнили лінійки своїх антивікових засобів тональними основами.
Так, Sisleya Le Teint, Sisley працює над усуненням зморшок, в’ялості шкіри та «50 відтінків сірого», які виникають на наших обличчях з настанням осені. Флюїд може похвалитися складом з найпрогресивніших компонентів, що доглядають: екстрактами хлорели, червоного винограду, аденозином і пептидами сої. Засіб розкішний – саме такі стають частиною щоденних б’юті-ритуалів.
Друга новинка із категорії дорого-багато – Sublimage Le Teint, Chanel. Тональний крем у скляній банці з пензлем – окреме задоволення, яке хочеться розтягувати та розтягувати. Неймовірно комфортний, з тонким кондитерським ароматом (у складі вказана ванільна вода), націлений на зволоження та благородне сяйво шкіри, з чим, власне, чудово справляється.
Про кушні, мабуть, уже всі чули. Круглі коробочки з двома губками: одна пориста – просякнута відтінковим флюїдом з масою позитивних якостей, друга – гладкіша, призначена для нанесення. Ці малюки, які підкорили Азію, а тепер і Європу, створюють напівпрозоре, непомітне покриття. «Нашим жінкам досі складно перейти на кушні, тому що ми звикли використовувати тональні засоби із середнім або щільним покриттям – ті, що ідеально вирівнюють тон шкіри, – розповідає Катерина Пономарьова, провідний візажист MAC – А кушн – це все-таки три одному: і зволоження, і тональний засіб, і ВР-крем. І дає дуже легке покриття. Я думаю, що згодом жінки закохаються у цей продукт».
Недостатньо покриття? “Ми вас почули”, – кажуть у Lancôme і випускають Teint Idole Ultra SPF50 – кушн з новаторською текстурою, який вирівнює все, що можна вирівняти, освіжає шкіру і робить її перловою. До речі, саме в Lancôme створили перший кушн для афрокожі. Як не крути, чудовий засіб! Проте є в нього свої противники. Наприклад, арт-директор Givenchy, відомий правдоруб Ніколя Дежен не приховує свого скептичного ставлення до тону в губці. Мовляв, якщо кілька разів на день виправляти макіяж, то за тиждень використання спонж перетворюється на колонію бактерій. Логічне твердження, але якби все було так страшно, то пів-Китаю, де кушні б’ють рекорди за популярністю, ходило б із прищами. І навряд чи після такого “wow-ефекту” знову купували б аналогічний засіб. Але зерно сумнівів посіяно, і питання гігієнічності тепер звучить дуже часто.
І ось вже перед очима вимогливої публіки тональний крем у стику-кушні Double Wear Nude, Estée Lauder зі знімним аплікатором, який можна мити. При цьому у зручному флаконі видно скільки залишилося кошти. Про що у класичному кушні можна лише здогадуватися.
Здавалося б, що ще можна вигадати на тему «другої шкіри»? З легкої руки геніальної Боббі Браун з’являється гібрид коректора та тонального крему Retouching Wand, Bobbi Brown. На вигляд – автоматичний олівець. Замість грифеля – спонж. Прозора невагома текстура розтушовується “в нуль”, при цьому майстерно приховує почервоніння та інші непорозуміння на шкірі. Портативний ретушер, інакше. Можна наносити на обличчя, можна точково. Засіб ледве з’явився на сайті Sephora, як отримав шквал захоплених відгуків.
ЗАПРОШУЙТЕ ДЕКОРАТОРА
Друга вірна прикмета часу – макіяж як аксесуар. “Це чистий, мінімалістичний елемент дизайну на обличчі”, – описує нову тенденцію візажист Сем Брайант. Являє собою спалах кольору або графічний акцент – штрих тіней відтінку «вирви очей», футуристичне підведення, голографічні блискітки на губах або під бровою, стрази на повіках, імітацію тату… Загалом будь-які артові одкровення вітаються. І краще, щоб вони були в єдиному екземплярі. Якщо виділяєте очі, то губи, вилиці, брови варто дати спокій.
Лідирує в частині прикраси Пет Магрет. Інакше, як гуру макіяжу її ніхто не називає. На рахунку візажиста – сотні показів і майже кожна її робота запам’ятовується. Візьмемо губи в блискітках, що стали цвяхом шоу Atelier Versace FW’16. Винна помада, червоний, синій, золотий гліттер… Космос, а не макіяж! І що найдивовижніше – все це буйство смаку відмінно тримається, якщо дотримуватися інструкції. Шукати останню потрібно в наборі Lust 004 Lipstick Kit від іменного бренду Пет, в якому зібрані елементи для цього образу. Як і попередні три набори, він розлітається, як гарячі пиріжки.
Відчутно, що творчий драйв охопив не лише юних та відчайдушних. Для малювання креативних стрілок стали з’являтися щонайменше нестандартні інструменти. З останніх – підводка-циркуль Grandiôse Liner, Lancôme. Шарнір у її рукоятці дозволяє підібратися до вій під зручним кутом і без мук отримати необхідну форму стрілки.
Принцип «надломленого» пензлика не новий. Свого часу лайнер The Curve, Nyx, вразив усіх своїм ергономічним викривленням.
Потім настала черга тушею. Наприклад, рукоятка Pro Beyond Lash, MAC, гнеться в різні боки під кутом 90 ° (саме так візажисти вигинають щіточки всіх туш на backstage). Але варіант на шарнірі – це новина! У Grandiôse Liner вражає все: ідея, і глибина кольору, і стійкість, і навіть рекламна подача до Instagram.
На фото модель, у якої, крім широких стрілок, підведенням пофарбована перенісся. Одна суцільна чорна лінія. Дуже цікаве рішення. А якщо ви поки що не готові до такого повороту подій, то можна використовувати лайнер за прямим призначенням. Як саме – у своєму відео показує арт-директор марки, чудова Ліза Елдрідж.
@lancomeofficial
«Макіяж – це ваша коротка автобіографія», – сказав одного разу арт-директор з макіяжу Shiseido Дік Пейдж. І сьогодні завдяки смерті жорстких стандартів краси кожен може написати в ній щось нове, дуже особисте та незвичайне. Те, про що так довго не наважувався сказати.