Ех, робота… Якою б зібраною та професійною дівчиною ви б не були, ніяковостей на робочому місці не уникнути.
ситуація: бос упіймав вас за байдикуванням
Прокрастинація це бич кожного другого офісного співробітника. Винні, нам немає жодних виправдань! Ми теж любимо погортати стрічку Instagram або залишатися гіфками у Facebook. Справа в тому, що іноді нашому мозку необхідно перемикатися, інакше неминучий вибух. Ідеально, якщо ви підходить до роботи з розумом, як це пропонує відомий метод «Помідора», коли через кожні 25 хвилин потрібно робити коротку перерву. Але повернемося до нашої проблеми — вас зловили за байдикування. Яка несправедливість, адже лише секунду тому ви робили складний звіт!
Що робити: будьте чесні
Так, чесність може винагородитись. Скажіть начальнику прямо, що вам потрібна коротка перерва, після якої ви закінчите почате.
ситуація: ви перебрали на корпоративі
Хто з нас не опинявся в безглуздому становищі після одного зайвого келиха? Але іноді перевести те, що трапилося, не вийде, а відсиджуватися вдома або ходити в чорних окулярах і капюшоні — не вихід із ситуації. Якщо ви в житті часто потрапляєте в незручні ситуації, то у колективу, напевно, виробився імунітет на ваші витівки, якщо ж ви скромниця і відмінниця, а тут раптом виринають фотографії, де ви танцюєте стриптиз на колінах незнайомого (аби не одруженого) колеги, тоді чекай загального осуду.
Читайте також: 6 ТИПІВ КОЛЕГ, ЯКІ ВСІХ РОЗДРАЖУЮТЬ
Що робити: смійтеся через сльози
Спробуйте з гумором поставитися до ситуації і пожартувати. У будь-якому разі, такі історії живуть до наступного корпоративу, коли щось подібне створить хтось інший.
ситуація: ви надіслали листа іншому адресанту
Поспіхом ви натиснули не туди і відправили не тому. Найжахливіше, що може статися, це випадково надати конфіденційну інформацію або критику в грубій формі. Тут уже палаючими щоками не обійтись — доведеться вибачатися, вигадувати пояснення та вигороджувати свою неуважність перед начальством. Не найприємніша історія, з якої складно виплутатися. Але де наша не пропадала!
Що робити: бути готовою до всього
Є кілька варіантів розв’язання задачі: 1) відкликати надісланий лист (деякі послуги мають таку функцію); 2) підготувати пробачливу мову.
ситуація: ви пропустили зустріч
Справ настільки багато, що ви просто забули про зустріч? Не ваша вина – треба було нагадати! А якщо серйозно, то пропускати зустрічі, особливо з начальством, — це найвищий ступінь незібраності та розхлябаності. Володіти цими якостями та сподіватися на визнання власного професіоналізму просто неможливо. Потрібно завжди залишатися зібраною і пам’ятати багато речей. Ну чи хоча б завести планнер.
Що робити: хоробріться і вибачайтеся
Найкраще не вигадувати пояснення довгою в життя, а просто щиро вибачитись і пообіцяти більше так не робити.
ситуація: у вас розстебнувся гудзик на блузці / потекла туш / поповзла стрілка на колготах
До них ми можемо додати: шлейф туалетного паперу на підошві, кавову пляму на білій сорочці, розстебнуту ширинку і багато іншого. Невеликі проблеми такого типу відбуваються повсюдно і з усіма. Хоча б це мало вас трохи заспокоїти.
Що робити: сприймайте це як звичайне явище
Не турбуйтеся і не лайте себе — ви ж не винні в тому, що сталося. Ми всі люди! Посміхайтеся над собою і намагайтеся не повертатися думками до того, що сталося.
Дивіться на все з гумором, над помилками працюйте, а якщо винні — щиро перепрошуйте.