Український бренд Rikky Hype віддав свою сторінку в instagram військовій
До Дня захисників і захисниць України, бренд одягу для спорту та повсякденного життя зробив проект спільно з однією із бригад, якій допомагає. Сьогодні instagram-stories Rikky Hype один день зі свого життя на фронті покаже парамедик Настя Подобайло.
Марка має на меті без прикрас продемонструвати один день із життя захисників для того, щоб до такого важливого свята вшанувати важку справу, а також зайвий раз нагадати, що необхідно пишатися героями, які захищають країну. Крім цього, метою активності є в ці важкі дні підняти настрій підписникам завдяки позитиву та впевненості, якою переповнені військові.
Героїня сторіз більше ніж 220-тисяної сторінки, Настя — парамедикиня 56-ої окремої мотопіхотної бригади. Їй 24 роки, і свій бойовий шлях вона розпочала у 1-їй окремій штурмовій роті ДУК ПС, як парамедикиня.
Основні обов’язки Насті — надання першої допомоги під вогнем і забезпечення евакуації поранених бійців у госпіталь. Також, Настя Подобайло проводить тренування, на яких виконує роль інструктора з тактичної медицини.
Команда відмічає, що героїня — дуже смілива і позитивна дівчина, і коли бренд запропонував їй взяти участь у проекті, вона одразу охоче підтримала ініціативу:
“Я вдячна всім, хто підтримує, сприяє і вірить — у нас, у ЗСУ, у Перемогу. Адже навіть підтримка бійців у соціальних мережах вперто наголошує кожному з нас, що ми потрібні своїй країні і своєму народу», — каже Настя.
Нагадаємо, що Rikky Hype з моменту відновлення роботи у квітні підтримує захисників, закуповуючи усю необхідну амуніцію: автомобілі, дрони, тепловізори, оптику. Загалом, за 7 місяців, марка допомогла захисникам на близько 8 мільйонів гривень.
Читайте також: МУЗЕЇ КИЄВА, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВІД РОСІЙСЬКИХ ОБСТРІЛІВ, ЗВЕРНУЛИСЯ ПО ДОПОМОГУ