Український бренд Rikky Hype віддав свою сторінку в instagram військовій
До Дня захисників і захисниць України, бренд одягу для спорту та повсякденного життя зробив проект спільно з однією із бригад, якій допомагає. Сьогодні instagram-stories Rikky Hype один день зі свого життя на фронті покаже парамедик Настя Подобайло.
![Український бренд Rikky Hype віддав свою сторінку в instagram військовій-Фото 1](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2022/10/photo_5354797781514043468_y.jpg)
Марка має на меті без прикрас продемонструвати один день із життя захисників для того, щоб до такого важливого свята вшанувати важку справу, а також зайвий раз нагадати, що необхідно пишатися героями, які захищають країну. Крім цього, метою активності є в ці важкі дні підняти настрій підписникам завдяки позитиву та впевненості, якою переповнені військові.
![Український бренд Rikky Hype віддав свою сторінку в instagram військовій-Фото 2](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2022/10/photo_5354797781514043469_y.jpg)
Героїня сторіз більше ніж 220-тисяної сторінки, Настя — парамедикиня 56-ої окремої мотопіхотної бригади. Їй 24 роки, і свій бойовий шлях вона розпочала у 1-їй окремій штурмовій роті ДУК ПС, як парамедикиня.
Основні обов’язки Насті — надання першої допомоги під вогнем і забезпечення евакуації поранених бійців у госпіталь. Також, Настя Подобайло проводить тренування, на яких виконує роль інструктора з тактичної медицини.
Команда відмічає, що героїня — дуже смілива і позитивна дівчина, і коли бренд запропонував їй взяти участь у проекті, вона одразу охоче підтримала ініціативу:
“Я вдячна всім, хто підтримує, сприяє і вірить — у нас, у ЗСУ, у Перемогу. Адже навіть підтримка бійців у соціальних мережах вперто наголошує кожному з нас, що ми потрібні своїй країні і своєму народу», — каже Настя.
![Український бренд Rikky Hype віддав свою сторінку в instagram військовій-Фото 3](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2022/10/img_0960_1.jpg)
Нагадаємо, що Rikky Hype з моменту відновлення роботи у квітні підтримує захисників, закуповуючи усю необхідну амуніцію: автомобілі, дрони, тепловізори, оптику. Загалом, за 7 місяців, марка допомогла захисникам на близько 8 мільйонів гривень.
Читайте також: МУЗЕЇ КИЄВА, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВІД РОСІЙСЬКИХ ОБСТРІЛІВ, ЗВЕРНУЛИСЯ ПО ДОПОМОГУ