Бренд спортивного одягу Notica представив нову лінійку одягу
В новій колекції лінійки Sport Athleisure Club бренд поєднав комфорт та зручність в базові моделі.
Notica довго думали над кольорами, щоб вони поєднувалися між собою та чудово гармоніювали з будь-яким гардеробом, тому в цій колекції переважають спокійні але одночасно виразні кольори.
Мета бренду — показати цією колекцією, що спортивний одяг це не завжди про спорт. Це історія про те, щоб вранці піти на йогу, а потім одразу на бранч з подругою, не змінюючи або доповнюючи свій спортивний образ. В ньому комфортно проводити цілий день, оскільки перероблений нейлон Econyl добре проводить повітря, швидко відводить вологу та має ступінь захисту від ультрафіолету UPF 50+.
В цій колекції велику увагу Notica приділили саме деталям. Вся фурнітура — це NATULON® Chemically Recycled перероблений пластик, який можна вторично перероблювати знову. Це також нова модель — моносьют з анатомічними рельєфами та спортивні костюми з 100% щільної органічної бавовни FRENCH TERRY.
Читайте також: Енергетична компанія Vattenfall випустила міст для обличчя, зроблений із промислових відходів
Органічну бавовну щільності 420г/м2 бренд шукав близько півроку і , все таки, їм вдалося знайти ідеальний для себе варіант. Для них було дуже важливо, щоб тканина була щільною, без еластану та добре тримала форму. Водночас за рахунок натуральних волокон вона ідеальна для літа, оскільки зігріває в прохолодні вечора та дає прохолоду в спекотні дні.