UA
    RU

    OMELIA представив проєкт “Volia”, у якому поєднав сорочки та вишиті рушники

    Редагувати переклад

    Редизайн-бренд OMELIA створив благодійний проєкт “Volia”, щоб підкреслити важливість культурної ідентифікації у той час, коли її намагається відібрати ворог.


    У своєму новому дропі бренд поєднав вишиті українські рушники із сорочками. У проєкті взяли участь звичайні українці. Кожен з них має своє послання світу. 

    OMELIA представив проєкт “Volia”, у якому поєднав сорочки та вишиті рушники-Фото 1


    “Моя місія пов’язана з народженням життя. Я знаю, як воно непросто дається. Світе, дай нам можливість жити, народжувати та зберегти наше українське ядро в мирній та вільній країні”, — Ольга, 52 роки, акушер-гінеколог.

    “Це екзамен для демократичного світу. Якщо не зупинити ці звірства, то це кінець гуманному суспільству, демократії і безпеці, кінець людяності”, — Тарас, 32 роки, пожежник.

    Читайте також: Sustainability Talk: Український сталий бренд текстилю для дому та одягу з натурального льону Gnizdo


    Герої проєкту одягнені в редизайн-сорочки OMELIA, які створені у комбінації з традиційними українськими рушниками. Наші предки вірили, що вишите полотно є оберегом від злих сил. Саме тому у рушниках закодовані орнаменти на волю, щастя та життя. У сорочках OMELIA використані традиційні візерунки: коло — символ божественної енергії та вічності; ромб — союз сонця і землі; квадрат — благополуччя та мир. Редизайни виконані у класичному поєднанні білого та червоного кольору, які символізують чистоту та родючість. 

    Своєю роботою я завжди закликав людей до толерантності і прийняття один одного. Сьогодні нашу націю хочуть знищити. Ця агресія є загрозою для усього світу! Ми маємо разом зупинити зло, щоб воно не зупинило нас,

    — каже засновник бренду Костянтин Омеля. 



    OMELIA представив проєкт “Volia”, у якому поєднав сорочки та вишиті рушники-Фото 2

    Вилучені кошти з продажу сорочок бренд передасть на потреби армії та постраждалих українців. 


    OMELIA — український редизайн-бренд з Києва, створений у 2020 році. Місія бренду — показати красу в її різноманітності. Проєкти, які продюсує OMELIA, спрямовані підвищити рівень толерантності і прийняття серед аудиторії. Бренд не розділяє людей за зовнішністю, гендером або расою. 

    OMELIA переробляє вінтажні та стокові сорочки. Таким чином, не забруднює планету відходами перевиробництва і дарує речам друге життя.

    Фото: Михайло Вовк @mykhailovovk_


    Стиль: Яков Котлік @jakovkotlik

    Кастинг: Альона Іванова @alyona1vanova3.0

    Бьюті: Людмила Агакханова @agakhanova_liu

    Графічний дизайнер: Наталя Хераймович @nataliia_heraimovych_

    Статьи по теме