Бренд Puma оголосив про співпрацю з молодими екоактивістами
Puma почали співпрацювати з молодими екоактивістами над питаннями сталого розвитку. Мета — стати більш сталим і прозорим брендом.
В компанії провели дослідження і виявили, що нове покоління споживачів ставлять перед виробниками нові вимоги. Молодь хоче, щоб модні бренди брали на себе більше зобов’язань. Вони мають повідомляти аудиторії свої цілі та бути більш прозорими.
Керівництво Puma вирішило створити нову ініціативу «Голоси Re:Generation». В межах цього проєкту компанія співпрацюватиме з молодими екоактивістами із США, Великої Британії, Німеччини та Франції. Мета — вдосконалити шлях бренду до сталого розвитку. Молодь має чесно і відверто консультувати відомий спортивний бренд. Так в Puma планують визначити сфери, які можна покращити.
Серед консультантів — Еліс Еді, британська документалістка, яка розкриває теми клімату через людські історії. Ще в команді апсайклер із США Ендрю Берджесс. Він за допомогою власної творчості намагається скоротити надмірне споживання одягу. Третій консультант — німецький відеоблогер Люк Жак-Родні. У своїй роботі Люк досліджує і виявляє кращі способи екологічного життя. Четверта — французька художниця Джейд Рош, яка консультує модні бренди.
В Puma зробили ставку на молоде покоління минулого року під час конференції, де обговорювалися проблеми сталого розвитку індустрії моди. Згідно з дослідженням компанії, 71% молодих людей відчувають, що їх не чують, коли вони говорять про навколишнє середовище.
Тож молоді консультанти мають виправити ситуацію. Співпраця розрахована на один рік. В результаті компанія Puma планує покращити комунікації зі споживачами по темі сталого розвитку.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Puma
Читайте також: ВПЕРШЕ УКРАЇНСЬКА ШУБА З КОНОПЕЛЬ DEVOHOME СТАЛА ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРЕСТИЖНОЇ МІЖНАРОДНОЇ НАГОРОДИ GREEN PRODUCT AWARD 2023