Що не так з українськими сталими фешн-брендами?
Масштабний інтенсив в офлайн- та онлайн-форматах для українських модних брендів, який навчить втілювати сталі підходи у вашій компанії.
Ви зрозумієте різницю між звичайним бізнес-підходом та бізнесом, який інтегрує сталий розвиток до своєї стратегії та процесів. Навчитеся аналізувати та ефективно використовувати ресурси без втрати економічних показників, формувати додану вартість продукту, а також робити правильні акценти у процесах та сміливо їх транслювати аудиторії.
Інтенсив побудовано за 4-ма напрямками:
- глобальні цілі сталого розвитку;
- дизайн;
- pr & комунікації;
- бізнес
Читайте також: Український sustainable-бренд Limarenko представив колекцію SS 2024 на Torino Fashion Week в Італії
Дисклеймер:
Назва може здатися трохи провокативною, проте лекція сварити за мету не ставить. Навпаки, розібратися разом у сталому підході та підказати брендам, на що варто звертати увагу та ставити акцент, аби бути ще кращими.
Лекторки
Олеся Вершигора — експертка зі сталого розвитку, співзасновниця консалтингової компанії 17:59. Випускниця міжнародної програми Young SDG Innovators. Сертифікований аудитор ISO 19011:2018 та 14001:2015. Засновниця бренду Avoska та магазину Eco Ambassador. Спікерка освітнього серіалу “11 кроків на зустріч планеті”, Дія. Цифрова Освіта. Ex Partner Sustainable Fashion Pad. Працювала з NIKE, SILPO, GESHEFT, USAID, SEB, MOM, 365 STUDIO, IILUSOR.
Анастасія Кондратьєва — франко-українська незалежна консультантка зі соціальних та сталих інновацій. Креативна та стратегічна директорка першого в Європі сталого та циркулярного фешн бренду аксесуарів SPOGAD, арт директорка сталого фешн бренду GNIZDO. Коачиня з дизайн та системічного мислення. Викладачка французьких дизайн бізнес шкіл. Працювала з великими французькими та міжнародними компаніями (CHANEL, L’Oréal, La Poste, La Banque Postale, SNCF), соціальними стартапами, брендами та громадськими організаціями.
Кому буде корисно:
власникам/цям фешн бізнесів та їх командам;
стилістам;
викладачам модних шкіл та курсів;
байєрам;
експортерам європейських ринків;
маркетинг та смм-експертам/кам;
піар-експертам/кам та агенціям;
модним виданням, журналістам та колумністам.
Локація: Kooperativ
Час: 18:30-20:00
Гібридний формат: офлайн та онлайн-трансляція
Вартість: офлайн 2100 грн, що включає:
- welcome drink, якщо прийдете з власною чашкою
- подарунки від партнерів
- доступ до запису лекції
- after party: неформальне спілкування між учасниками лекції
- поп ап українських сталих брендів
*Формат офлайну передбачає не тільки передання або отримання інформації, а й спілкування, живі емоції, можливість тут і зараз комунікувати з будь-якого питання.
Умови участі у форматі Special
Full price (лекція + консультація): 4900 грн
Вартість включає відвідування лекції та 1,5 годинну персональну консультацію від однієї із лекторок.
Що включає консультація:
- попереднє ознайомлення із вашим запитом
- знайомство із вашим брендом та бізнес-процесами
- проведення консультації
- аналіз
- індивідуальні рекомендації для вашого бренду до впровадження
Всього 4 квитки (2 консультації від Анастасії, та 2 від Олесі)
Деталі інтенсиву та реєстрація за посиланням
* а може зі сталими брендами все так? приходьте дискутувати, отримувати нові знання та ділитися власним досвідом.