Щось по-українськи: Андре Тан запустив sustainable-бренд, а виручені кошти підуть на підтримку ЗСУ
Щоб відновлювати українську економіку та підтримувати армію, Андре Тан запустив новий екологічний бренд.
Життя не стоїть на місці і це доводять українські дизайнери. Так Андре Тан запустив новий екологічний бренд унісекс одягу.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Називається він RDNT-brand, абревіатура від слова Radiant, що в перекладі з англійської “сяючий”. Головною “фішкою” бренду стало те, що всі моделі зроблені з інноваційної екологічної тканини, яка була створена з переробленого пластику. По дотику вона нагадує бавовну, але краще виводить вологу та зберігає тепло.
В першу колекцію In the water увійшли об’ємні худі, жакети, легінси та велосипедки, а також футболки, кроп-топі та джинси. Всі вони виконані в трендових яскравих кольорах, а також “принозані” дизайнерським принтом – водною гладдю та мотивуючими написами.
Ще однієї відмінною рисою бренду є те, що він агендерний, тобто моделі не діляться на чоловічі чи жіночі. Також дизайнер пропонує парні образи, які, так само, є унісекс.
Читайте також: Колекція нагрудних хустинок від Indposhiv. На створення принтів надихнули воєнні фотографії, які пам’ятає кожен українець
Нова колекція вже доступна на сайті RDNT-brand, а кошти, котрі будуть отримані від продажу одягу, підуть на підтримку української армії.