Як народилась ідея створення бренду?
Бренд має достатню історію, оскільки був створений в 2017 році. Ми змінювались, ніколи не стояли на місці. І з часом прийшли до нової для нас концепції, а саме — slow fashion brand. Ми обрали такий шлях, оскільки особисто перенаситились постійним «вживанням» невизначеної кількості речей. Ми зрозуміли, що гардероб це конструктор, і в ньому місце лише функціональним та обдуманим речам. Саме тому, наразі бренд створює по одній колекції в сезон, де нараховується 15 речей. Всі вони складають капсульний гардероб і придбавши повноцінно колекцію, ви закриваєте для себе питання образів на цілий сезон. Крім цього багато із речей, мають подвійний функціонал. До прикладу: сорочка зі зйомними рукавами.
Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?
Партнер виробник з яким ми тісно співпрацюємо це RECOVO. Саме в них ми купуємо 70% матеріалів для виробництва. Це фабрика, яка переробляє текстильні відходи, тканини, речі як такі в нові тканини. Інші матеріали ми скуповуємо в Україні.
Що найголовніше у роботі sustainable бренду?
Найголовнішим є, на нашу думку, це не відходити від заданого курсу та у всіх процесах виробництва намагатись зменшити шкідливий вплив на оточуюче середовище. Крім цього, знайомити потенційних клієнтів з концепцію та розкривати її суть на велику аудіторю. Тому що насправді мінімальна кількість речей в гардеробі, але правильно обраних, вирішує більше питань ніж здається.
Як війна повливала на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?
Війна не може не вливати на роботу. Перші місяці від початку війни ми повністю зупинили нашу роботу та виробництво. Оскільки великий відсоток співробітників були вимушені виїхати. Згодом, життя бренду почало налагоджуватись, як і у всіх українців. Ми знову відчули себе потрібними, знову почали отримувати запити від постійних клієнтів. І ми перезапустили все, якщо можна так сказати, з точки нуль. Наразі ми співпрацюємо з трьома виробництвами на умовах аутсорсингу. Ми також залучили майстринь — рукодільниць для деяких із виробів.
Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?
Ми вже на точці прийняття. Все більше і більше жінок прийшли до концепції «небагато, але якісно». Ставши клієнткою бренду, із сезону в сезон можна доповнювати свій гардероб новими позиціями. І це завжди буде про єдиний стиль та картинку. Ти наче купляєш підписку, де тобі непотрібно думати про комбінації, оскільки речі кожної нової колекції — це продовження історії минулих.
Чим ви надихаєтесь при створенні колекцій?
Натхнення та ідеї на створення колекцій я черпаю кожного дня в повсякденному житті. В своєму та житті жінок, які мене оточують. Зараз час, коли день жінки розписаний погодинно. Часу перевести подих дома посеред дня майже немає. Саме тому образ, який ти обрала зранку, повинен бути доречним і в офісі, і за вечерею з друзями. Речі повинні бути функціональними та багатогранними.
Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? Як можна змотивувати людей до цього?
В сучасному світі пропозицій необмежена кількість. Через це постійно виникає бажання щось придбати, використати, спробувати. Єдиний мотив — це власний приклад. Починати потрібно з себе, з ідей, які ти несеш і яким чином їх реалізовуєш. Якщо бути відвертою, маючі певні «обмеження», іншими словами слово «стоп» з часом стає реально зрозуміло, яка річ справді необхідна, а яка все таки придбана, щоб просто лежати. Слово «хочу» поступово притуплюється і це прекрасно. Потрібно лише спробувати.
Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?
Так, я відчула легкість. Якщо говорити у вузькому сенсі, а саме в питанні моди, я відчула неймовірне полегшення, особливо зранку, коли постає питання: «Що одягнути сьогодні?» і відповідь поміщається в невеликій шафі, де все пасує одне одному.
Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?
Це без роздумів було б очищення океану.