UA
RU

Sustainability Talk: український свідомий бренд Alona Çini

Все буде свідома Україна!

В межах редакційного Sustainability Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з Alona Çini, адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницею бренду Альоною Чіні.

Sustainability Talk: український свідомий бренд Alona Çini-Фото 1

Як народилась ідея створення бренду?

Я закінчила International La Salle college Interior & Fashion Design у 2013 році. Натхнення прийшло створити свій власний бренд вже під час декрету у 2014 році, коли хотіла придбати вишиванку, але не знайшла ту, яка б  припала до серця. Я почала вивчати українські орнаменти, значення та їх походження. Перечитуючи історію української культури та обрядів,  прийшло натхнення від весільних рушників.

Перед сном ввечері в мене з’явилися картинки суконь, вишиванок і я відразу наносила на папір, створювала ескізи. Кожна квітка, птаха чи елемент має своє значення: на довге життя, вірність та любов. Для мене це був цілий світ, який я для себе відкрила. 

З самого початку заснування бренду було бажання створити цінну річ яка б передавалася із покоління в покоління. Наприклад, сукню, яка вишита вручну на льоні я зберігаю для своєї доньки, адже повторити вишивку майже не можливо. Цінність бренду полягає тільки в натуральному органічному складі, нитки тільки якісні від німецького виробника, льон тільки 100% без домішок поліестеру, підкладка тільки тонка бавовняна. Для мене дуже важливо зберегти планету, адже вона страждає від пластику та хімікатів; зима вже не та; глобальне потепління з кожним роком зростає; океани та моря забруднені; мода на одяг постійно змінюється, шиються речі з поліестеру на сезон і через 3 місяці знову нові речі з тієї ж тканини.
 
Планета забруднюється, екологія страждає, безпліддя, кількість. онкохворих збільшуються. Тому для мене принципово важливо задуматися про екологію планети, заради своїх дітей. Краще мати в гардеробі декілька якісних суконь, ніж те що доступно але не актуальне через сезон. 
 
Sustainability Talk: український свідомий бренд Alona Çini-Фото 2

Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?
Тканину я обираю дуже скрупульозно. Співпрацюю з декількома фабриками, які виготовляють натуральні тканини, такі як шовк, льон, бавовна зі складом шовку, шифон, шерсть також з композицією шовку. Надзвичайно приємно що українські фабрики почали виготовляти також лляну тканину, адже колись в давнину в кожній українській хаті жінки ткали її саморуч. На жаль, ця традиція та ремесло забулося та вимирає.
 
 
Sustainability Talk: український свідомий бренд Alona Çini-Фото 3
 
Що найголовніше у роботі sustainable бренду?
 
Найголовніше в роботі — це співпрацювати з однодумцями. Адже команда, яка вболіває та пропагує ті цінності на яких заснований бренд,  тільки зміцнить ідею. Збереження традицій ручної вишивки, натуральність тканини та якість одягу це те, що має бути в моді.  
 
Надзвичайно важливо дітям з дитинства розповідати як берегти природу, традиції та з покоління в покоління берегти та передавати ідею збереження планети.
 
Як війна повливала на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?
 
Війна — це найстрашніше, що можна було уявити на сьогоднішній день. Ніхто не міг повірити, що у нинішній час, де світ стрімко розвивається у всіх напрямках, де найцінніше — права людини порушиться в один день. Спочатку коронавірус, а потім війна порушили всі бізнес-плани та стратегії.  Але також війна навчила об’єднуватися та допомагати одне одному щоб вижити.
 
Наразі, під час війни, більшість співробітників виїхали за межі України, відкриття бутиків в стані заморозки.  Надзвичайно приємно що Європейський союз підтримує український бізнес і зараз відкриті двері для переговорів виходу на ринок, які роками були замкнені.
 
Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?  
 
Наші жінки  надзвичайно жіночні та красиві, з вишуканим смаком.  Отримати схвальні відгуки від них про наш одяг надзвичайно приємно, адже завдяки комунікації та підтримці далі хочеться працювати і творити.  
 
Sustainability Talk: український свідомий бренд Alona Çini-Фото 4
 
Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І Як можна змотивувати  людей до цього?
 
Проблема в тому, що більшість компаній, ціль  в яких виключно складаються з цифр , не зважають на екологію та наслідки. Таке враження, що люди живуть одним днем без думки про нащадків.  Було б свідомо добре, щоб дохід на екологічність товару поєднувалася. Мотивація людей підтримати sustainable бренди полягає в тому? щоб донести важливість вибору адже це стосується кожного. Важливо дати зрозуміти про обдуманість покупки.  
 
Sustainability Talk: український свідомий бренд Alona Çini-Фото 5
 
Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?
 
 Моє життя змінилося після переходу на «зелену сторону», адже я відчула якість. Приємно надягати одяг з натуральної тканини і відчувати як твоє тіло дихає. Чудово їсти органічну їжу та відчувати її смак .
 
Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?
 
Заборона або обмеження виробництва пластику та поліестеру.      
Статьи по теме