В межах редакційного Sustainability Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з Atelier Handmade — sustainable брендом, що працює з льоном. Адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницею бренду Анастасією Єршовою.
Як народилась ідея створення бренду?
Знаючи, як модна індустрія впливає на забруднення довкілля, я мала на меті створити бренд, який буде абсолютно екологічним. Також я багато подорожувала теплими країнами та вирішила створити одяг, що найкраще підходить для відпочинку біля моря і не шкодитиме планеті.
Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?
Матеріали розшукуємо по всій Україні та Європі. Льон возимо із Італії, адже саме там змогли знайти на 100% натуральний. Всі маленькі дрібниці, включаючи ґудзики та блискавки закуповуємо виключно в Україні.
Що найголовніше у роботі sustainable бренду?
Найголовніше у роботі sustainable бренду — розуміти головну місію та нести її через усі етапи виробництва: від розробки моделі до її пакування та відправки. Також ми прагнемо підтримувати соціально та екологічно відповідальні бізнеси, які виробляють органічні матеріали, нехімічні барвники, що гарантують безпеку як для наших клієнтів, так і для планети, етичне виробництво, позачасовий дизайн.
Як війна повпливала на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?
В перші дні війни ми зачинили виробництво на невизначений термін, але із середини весни розпочали активну підготовку до літнього сезону. Найважче було вирішити усі логістичні питання, адже наш бренд люблять закордоном і ми весь час робимо міжнародні відправлення. Та, на жаль, з початком війни логістика в нашій країні завмерла, тому для нас гостре питання було знайти шляхи відправки замовлень закордон, із чим ми максимально швидко впоралися.
Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?
Український споживач обожнює нашу sustainable капсулу. Новим клієнтам інколи потрібно пояснювати суть наших колекцій, але коли вони розуміють усі тонкощі праці, то стають постійними клієнтами на довгі роки. Дуже приємно розуміти, що все більше людей цінує важливість sustainable брендів та залюбки підтримує їх.
Чим ви надихаєтесь при створенні колекцій?
При створенні нових колекцій ми навмисно не змінюємо дизайн, щоб не створювати швидкоплинні тренди, але, натомість, додаємо нові кольори, на які надихає природа та навколишній світ.
Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І як можна змотивувати людей до цього?
Ми мотивуємо людей перейти на відповідальне споживання, завдяки своїм капсульним колекціям, які пронизані позачасовою елегантністю та зв‘язком з ритмами природи та космосу. Наші вироби є timeless не лише за стилем, але й за довговічністю, оскільки льон — це міцний матеріал, який з віком пом‘якшується та стає кращим, завдяки чому, наш одяг служить довго та з меншою ймовірністю бути викинутим.
Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?
Воно просто стало більш обізнаним.
Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?
Якби ви мене запитали 3 роки тому, я б сказала — попередити екологічну катастрофу в світі, а на сьогоднішній день бажання одне — миру по всьому світі.