UA
RU

Український бренд LESSLESS представляє genderless колекцію на виставці Pitti Uomo у Флоренції

Редагувати переклад

Бренд LESSLESS, що представляє вишуканий одяг у стилі old Hollywood і підходить для будь-якого гендера і віку, буде представлений на Pitti Uomo у Флоренції!

Варто зазначити, що Pitti Uomo вважається однією з найбільших у світі платформ для колекцій чоловічого одягу та аксесуарів, а також запуску нових проєктів у світі чоловічої моди.

Український бренд LESSLESS представляє genderless колекцію на виставці Pitti Uomo у Флоренції-Фото 1

Створена у 1972 році, Pitti Uomo проводиться у Флоренції двічі на рік. Протягом багатьох років виставка стала обов’язковою подією для інсайдерів модної індустрії, нарівні з показами в Парижі, Лондоні, Мілані та Нью-Йорку.

Представляючи 825 брендів (41% із яких іноземні), цьогорічна виставка обіцяє бути «насиченою, динамічною і непередбачуваною»Захід відбудеться з 13 по 16 червня у Флоренції, Італія, у Fortezza da Basso. Моделі LESSLESS можна буде побачити у павільйоні sustainable брендів

До колекції увійшли двосторонній шовковий халат, комплекти піжами та дуо із шортів та сорочки у стилі Лео ДіКапріо у фільмі «Ромео + Джульєтта»,  розкішні кашемірові лаунж пальто, лляні та атласні халати, які ми радимо вдягнути поверх білої сорочки або костюма для свят, надихаючись образами Кірка Дугласа, Кларка Гейбла та Кері Гранта часів Золотого віку Голівуду. Представлені моделі можна носити поза домом разом із базою капсульного гардеробу, як-от водолазкою чи майкою. До колекції також увійшла універсальна шовкова нічна сорочка, натхненна образами Ів Сен Лорана у його будинку в Марракеші.

Читайте також: Chloé та Atelier Jolie створять сталу капсульну колекцію

Український бренд LESSLESS представляє genderless колекцію на виставці Pitti Uomo у Флоренції-Фото 2

Необмежений гендерними рамками і стереотипами, одяг LESSLESS обирають Пірз Броснан, Мей Маск, Джеймі Кінг, Кендалл Дженнер, Ева Чен, Лука Саббат, Дмитро Чигринський і багато інших. Уже вдруге бренд співпрацює з Флорентіною Лайтнер – випускницею Королівської академії мистецтв, яка вже встигла попрацювати в команді Dries van Noten. Щоб підкреслити зв’язок бренду до естетики золотого віку, Флорентіна використала принт зебри, навіяні абстрактними графічними мотивами бурхливих 1920-х і 30-х років

LESSLESS – бренд, натхненний будуарною естетикою Золотого віку Голлівуду. Колекції поєднують невимушеність та елегантність позалаштункових образів зірок епохи класичного кінематографа, коли халат, піжама та пеньюар з пір’ям дорівнювали у розкоші вечірньому вбранню. Речі LESSLESS створені для того, щоб винести відчуття вишуканого комфорту за межі будинку: їх можна носити 24/7, ‘From bedroom to boardroom’. Єдине правило – отримувати задоволення та почуватися впевнено. Бренд прагне розвивати відповідальну моду. Усі речі виготовляються з натуральних благородних матеріалів лімітованими партіями, щоб уникнути перевиробництва. Всі вироби пошиті в київському ательє.

Я дуже люблю носити речі свого чоловіка і це мене ще більше підштовхнуло до ідеї genderless лінійки, яка пасуватиме всім. Із початку повномасштабної війни мій чоловік та співзасновник бренда пішов воювати як доброволець, і це дійсно був важкий рік. Але бренд продовжує свою діяльність і ми дуже хочемо показати цю капсулу у Флоренції, бо саме тут я знайшла прихисток для себе і своєї дитини, поки чоловік захищає країну,

– ділиться співзасновниця LESSLESS Аля Гонта.

 

Статьи по теме