CIRCADIA DAY: у Києві вдруге пройшов івент для косметологів та фахівців бьюті-індустрії
Відомий американський бренд CIRCADIA, що представлено офіційно в Україні та країнах Східної й Центральної Європи компанією BMED, вирішив зробити яскраву та мотиваційну подію для понад 20 провідних косметологів, лікарів, стилістів та власників бьюті-бізнесів, що зараз знаходяться у Києві. Цього разу місцем організації події стала дегустаційна зала торгового дому “ВИНА СВІТУ”. Але компанія BMED не забуває і про інші області, організовуючи онлайн-навчання та точкові семінари.
За традицію подія складалась з 2 частин. Перша частина CIRCADIA DAY, що пройшла у форматі бранчу зі смачними закусками та смаколиками від TobiTreba Catering, була організована як презентаційне навчання для ТОП візажистів Києва. Навіть під час війни у столиці тривають зйомки відеокліпів, кінострічок, реклами. А тому робота цих спеціалістів лишається затребуваною. Серед доглядових та професійних продуктів брендів компанії BMED є і позиції, що ідеально підходять для роботи на знімальних майданчиках. Саме на цьому і був зроблений акцент презентації та безпосередньо навчання. Всі гості бранчу отримали можливість не тільки пройти теоретичний курс, а й взяти участь у практичному елементі заходу.
“CIRCADIA DAY — це вже приємна традиція нашої компанії дарувати нашим партнерам можливість відчувати нашу турботу та підтримку у ці складні часи. Тільки разом з нашими партнерами ми можемо ставати сильнішими та робити цей світ кращим”, — говорить керівник відділу продажів BMED Альона Єрхова.
На другу частину заходу, що була організована у форматі вишуканої дегустації від ТД “ВИНА СВІТУ”, були запрошені як нові, так і вже давні партнери бренду CIRCADIA. Провідний косметолог компанії BMED Наталія Добровольна розпочала навчання зі знайомства гостей з новинками бренду CIRCADIA, провела демонстрацію продуктів та їхню ефективність, надала відповіді на всі питання від гостей події.
Окрім презентації від CIRCADIA, демонстрації миттєвої позитивної дії продуктів бренду на шкіру та теоретичної ознайомчої інформації по інноваційними компонентами космецевтики, гості події насолодилися великою дегустацією вишуканих вин від Олега Кравченка (одного з кращих сомельє України).
“CIRCAIA DAY — це чудова ініціатива, до якої нам так приємно долучитись. Наша дегустаційна зала з радістю приймає такі красиві та естетичні івенти. Чудово, що навіть під час війни, українці продовжують думати про власну красу. Наші люди — найкращі!”, — коментує подію директор з розвитку ТД “ВИНА СВІТУ” Ірина Резник.
Вже на початку весни компанія BMED планує зробити великий відео проєкт та долучити до нього жінок, що боронять країну на різних фронтах цієї війни росії проти України. І звичайно готує новий CIRCADIA DAY.
Читайте також: «КИЇВ. КУДИ ПІТИ І ЩО ПОДИВИТИСЬ»: MUST SEE З 23 ПО 31 СІЧНЯ