А ви знали, що сестер Олсен, Єва Мендес і навіть Розі Хантінгтон-Уайтлі мають свої косметичні бренди?
Здається, що сімейство Кардаш’ян-Дженнер окупували не лише шоу-бізнес, а й б’юті-індустрію, але це не так. Крім зіркового сімейства на Олімп індустрії краси піднімаються або вже піднялися десятки голлівудських знаменитостей. Впевнені, про половину брендів ви навіть не чули.
Читайте також: Популярні знаменитості, яким немає 20 років
Професійна косметика Circa з’явилася у продажу в 2015 році і встигла обзавестися вірними шанувальниками завдяки високій якості та відносно низькій ціні продукції. Креативним директором та обличчям марки стала Єва Мендес. Актриса бере активну участь не лише у просуванні б’юті-засобів бренду, але й у розробці інноваційних технологій та створенні унікальних відтінків для макіяжу.
У дитинстві сестри-близнюки Мері-Кейт та Ешлі Олсен разом знімалися у кіно, а подорослішавши, створили спільний модний бренд Elizabeth and James. Згодом бренд асортимент марки розширили, запустивши лінії парфумерії та догляду за волоссям. Завдяки своїй заповзятливості сестри Олсен з 2002 року включені до списку “100 знаменитостей” Forbes.
Читайте також: Українські артисти, які запустили свої бренди
Любителька експериментувати з зачісками Кеті Холмс вклала гроші в марку для догляду за волоссям. Замість того, щоб красуватися на рекламних постерах відомих hair-брендів, Холмс стала співвласником марки, яка виробляє натуральну косметику для волосся.
Кожна стрижка Дженніфер Еністон породжує справжні t-hair-тренди. Знаючи про це, Еністон у співпраці з особистим стилістом Крісом МакМілланом запустила лінію професійної косметики для волосся, стала його співвласником та обличчям. Бренд процвітає та завойовує вірних шанувальників у всьому світі.
Супермодель і колишній ангел Victoria’s Secret Ліндсі Еллінгсон як ніхто інша знає все про жіночу красу і товари, які допоможуть її підтримувати. Разом із підприємницею Дів’єю Гугнані Ліндсі заснувала бренд декоративної косметики.
Ідеальний baby face Міранди Керр просто приречений заробляти гроші в бьюті-індустрії. Так, у 2013 році колишній ангел Victoria’s Secret запустила власну лінію органічних засобів для догляду за шкірою made in Australia.
15-річна Міллі Боббі Браун здобула широку популярність після участі у серіалі «Дуже дивні справи». Дівчинка стала настільки впізнаваною, що одна за одною посипалися ролі, пропозиції про зйомки та співпрацю з різними брендами. Вчасно розкинувши мізками та надихнувшись старшими колегами по цеху, Міллі запустила свій етичний бренд косметики, орієнтований на покоління Z.
Для засобів марки Florence by Mills характерний мінімалістичний дизайн та стильні упаковки. Все-таки молодому поколінню естетична сторона не менш важлива, ніж практична.
Відчувши, що у світі моди їй стало тісно, Вікторія Бекхем створила ще бренд косметики. Щоправда, з назвою креативничать теж не стала і назвала б’юті-марку своїм ім’ям. До справи колишня «перчинка» поставилася з усією серйозністю та бізнес-хваткою, тому Victoria Beckham Beauty — традиційний бренд без вишукувань, але в стилі самої Віккі.
Не відзначившись оригінальністю, Леді Гага стала ще однією зіркою зі своєю б’юті-маркою. Враховуючи епатажне минуле зірки, яскраві та шалені вбрання, запуск бренду років десять тому викликав би резонанс, а зараз сприймається як даність. Звісно, всі товари Haus Laboratories з помітками сruelty-free & vegan.