UA
RU

MC Brand Influencers — новий проект для тестування кращих брендів

Чи не шкірна жінка бажає стати більш довершеною версією самої себе. Перелік бажаних “покращень” можна продовжувати до нескінченності. Проте, разом із мрією докласти зусиль, аби уявити собі з нового ракурсу і в більш яскравому світлі, приходити розуміння, що існує багато місць, де можна шукати ключі до бажаних змін.

Бренд Marie Claire завжди вирізнявся з-поміж інших джерел знань завдяки своєму доступу до думок та власних спостережень професіоналів світу краси, моди, культури та здоров'я. Проте, у XXI столітті варто дослухатися не лише до гучних імен та пафосних виголошень, але й до звичайних споживачів, які щодня на власному досвіді, з'ясовують, які саме засоби та товари варті популяризації.

MC Brand Influencers — новий проект для тестування кращих брендів-Фото 1

 

Marie Claire запустивши незалежне тестування з найпопулярнішими та найвідомішими брендами індустрії краси. У тандемі зі своїми читачками ми почали тестувати українські та закордонні торгові марки, та з'ясовувати всі плюси та мінуси засобів, назва яких вже зараз знаходяться у всіх на вустах. Головні герої нового сервісу MC Brand Influencers – це прихильниці нашого видання, які цікавляться нові трендами та знають все про стиль, красу та догляд за собою.

Першим героєм нашого дослідження став бренд із гучним ім'ям, яке знають прихильниці beauty-індустрії по всьому світу. 89 років досвіду французького бренду Парасолька стали запорукою ефективного бізнесу та отримання мільйонів прихильниць, які користуються їх дермокосметикою. Компанія позиціонує собі не тільки в індустрії краси, але і фармацевтики, адже придбати засоби бренду можна лише в аптеках чи на сайтах партнерах. трьох лінійок бренду для вирішення різних проблем, та виголосити свій незалежний та заснований на практичних спостереженнях вердикт.

MC Brand Influencers — новий проект для тестування кращих брендів-Фото 2

Читай також: Запальний WOW-мікс від 4 українських музикантів та glo™

Перша лінійка продуктів бренду Vichy для тестування Мінерал 89 – це інноваційна лінія, засоби якої містять 89% термальної води та гіалуронову кислоту природного походження. Продукти лінійки Mineral 89 гарантують максимальне зволоження, покращують пружність та зміцнюють захисний бар'єр шкіри, щоб захистити її не тільки від агресивних факторів довкілля та загрязнення, але й від вільних радикалів.

Власниці жирного типу шкіри тестували лінійку Normaderm Phytosolution. Регулярне використання продуктів цієї серії допоможе зменшити висипання, нівелювати жирний блиск та скоригувати недоліки шкіри.

 

Інші учасниці тестували лінійку Liftactiv Specialist – найкраща підтримка для шкіри, що страждає від дефіциту природного коллагену. Продукти серії Liftactiv Specialist – це комплексний підхід у боротьбі зі старінням: вони зменшують видимість морщин, покращують еластичність та пружність шкіри, роблять її гладенькою та облученою.

MC Brand Influencers — новий проект для тестування кращих брендів-Фото 3

Читай також: У павутині почуттів: Ювелірний бренд CDD Jewelry презентує свою першу колекцію WEB

MC Brand Influencers — новий проект для тестування кращих брендів-Фото 4

Фотограф та засновниця Ooh my pretty Юлія Нейкович

“Ось і закінчилося тестування засобів догляду для шкіри від Vichy. Можливо, ви не прочитаєте мої попередні відгуки, тому повторюся, що до антивікової косметики ставилася насторожено і з деякою недовірою. Також я думала, що така косметика дуже важка для шкіри, через щільні та насичені текстури. Але я помилялася. Особливо по відношенню до ампул з антивіковим концентратом для догляду за шкірою Liftactiv. Я вперше відмітила стільки плюсів та побачила заяв Vichy результат. У шкірі вирівнявся тон, зменшилися мої завжди розширені пори, шкіра обличчя стала більш осяяна, однорідна, увлажнена і наповнена. Я дуже рекомендую саме ці ампулі з концентратом - це справжній концентрат молодості для шкіри. Кохаю!", - фотограф та засновниця Ooh my pretty Юлія Нейкович.

 

 

MC Brand Influencers — новий проект для тестування кращих брендів-Фото 5

Вeauty-редактор та модель Дар'я Новосядла

«На протязі 2-ох тижнів я використовувала ці 2 засоби (Normaderm Phytosolution) у тандемі двічі на день: вранці та ввечері і я побачила чудові результати на своєму обличчі. Шкіра стала дійсно сяючою і увлажненной, а головне — у мене зник жирний блиск, який був до цього завжди! Я безмежно цьому рада! Флюїд підійшов мені ідеально, а від умивання — для моєї шкіри потрібне інтенсивніше, можливо зі скрабуючим ефектом. Я із задоволенням продовжую користуватися двома продуктами і, напевно, куплю після закінчення ще. Дуже задоволена поки що таким результатом!», - beauty-редактор та модель Дар'я Новосядла.

З рештою результатів та коментарів можна ознайомитися на офіційній сторінці незалежного тестування MC Brand Influencers. Пропонуємо дізнатися, щоб обирати лише ті засоби для догляду за шкірою, які отримують не лише офіційні нагороди, але й позитивну критику від жінок, які користуються дермокосметикою кожного дня.

У ході тестування було виявлено наступні результати:

  • 100 % експертів довіряють косметиці бренду Vichy після закінчення тестування*
  • 100 % експертів готові рекомендувати косметику бренду «Vichy» своїм друзям, знайомим та родичам*
  • 100% експертів підтвердили, що купуватимуть косметику бренду «Vichy» після тестування*

* Кількість анкет - 27 

Статті на тему