UA
RU

Новий тренд у косметиці - кастомайзинг

Редагувати переклад

Індивідуальним підходом у індустрії краси сьогодні нікого не здивуєш. А ось персональним кремом або парфумами be-spoke, мабуть. Про модний напрямок «кастомайзингу» розмірковує Ольга Кіктенко.

mink-3

Використовуючи колірний код фотографій, 3D-принтер Mink може роздрукувати будь-який відтінок тіней, рум'ян, пудри або помади, який вам сподобався в Інтернеті. Наприклад, із ролика популярного блогера чи сайту журналу», – розповідає Грейс Чой, розробниця першого у світі 3D-принтера для косметики. За переглядом її відеовиступу на конференції Disrupt я маю час у літаку. Винахідниця впевнена, що за символічну плату $300 (саме стільки коштує симпатичний білий прилад) сучасні жінки зможуть здобути небувалу незалежність від косметичних брендів.

MinkPrinter1

«Навіщо чекати, поки на ринок вийде підходящий продукт, якщо можна зробити його своїми руками з косметичних чорнил? Що може бути зручніше? – апелює Чой до публіки.

eyeshadow-palette-main

У мене, звичайно, відразу виникає зустрічне питання: чорнило – це неймовірно прогресивно, але як же якість, текстура, стійкість? Адже у помаді чи пудрі не лише колір має значення. Ми прив'язуємося до певної марки засобів макіяжу через десяток параметрів: від аромату, що нагадує нам щось смачне з дитинства, до клямки на упаковці. У будь-якому випадку цей концепт демонструє свіжу для індустрії краси тенденцію з заковиристою назвою «кастомайзинг», що означає: кожен може стати творцем свого косметичного та парфумерного щастя. Прийшла ця популярна течія зі світу дизайну та моди, коли до готової речі клієнт додає унікальні деталі на свій смак, і вона персоналізується. Мейнстрім перетворюється... Перетворюється мейнстрім... На художнє індпошиття! Наприклад, прямо зараз на американському сайті аdidas декількома кліками мишки можна сформулювати іменні кеди, вибравши з великої палітри кольорів і текстур основу кросівки, шкарпетки, смужки, підошву і навіть лого. З одного боку – якість, підкріплена багаторічною експертизою німецької марки, з іншого – ваш креатив. Причому за розумні гроші (близько $120). Не дивно, що виробники косметики також стали на протоптану доріжку персоналізації.

СТІЛ ЗАМОВЛЕНЬ

З поняттям парфумерного "кастомайзингу" я вперше зіткнулася у Франції. Майстерня зі створення індивідуальних парфумів знаходилася в містечку поблизу Монако і належала найстарішій парфумерній фабриці Galimard. Там за допомогою досвідченого парфумера та сотень концентрованих есенцій кожен охочий міг створити власну ольфактивну історію, придумати їй оригінальну назву та урочисто помістити шедевр у ретро-флакон. Ціна питання коливалася від €200 до €500, залежно від дорожнечі інгредієнтів. У комплект входили сертифікат і рецепт – на випадок, якщо аромат несподівано закінчиться, а ви без нього вже не ви. Чи варто говорити, що відчути себе парфумером та щасливим володарем єдиного у своєму роді аромату хотів кожен другий турист?

Studio_des_Fragrances_GALIMARD_Eze

Персоналізація лежить і в основі нішевої парфумерії Le Labo – улюблених ароматів зірок та редакторів глянцю (щомісяця Джей Ло скуповує у них 140 сандалових свічок). У бутіках бренду по всьому світу інгредієнти парфумів змішуються прямо при покупці, як у справжній парфумерній лабораторії, і розливаються по аскетично аптечним флаконам. Кількість інгредієнтів вказують на етикетці, наприклад Bergamote 22. На ній же вишнею на торті пишуть ваше ім'я.

lelabo

Залишити свій автограф можна і на флаконі-метелику аромату Mon Exclusif, Guerlain – точної копії того, що Жак Герлен вигадав у 1937 році. Для цієї мети в коробці є алфавіт, що клеїться. Із сріблястих літер індивідуалісти можуть увічнити свої ініціали або зібрати будь-яке слово, яке передає природу аромату-легенди з нотами кумарину, ірису, лаванди та ванілі. Тільки тут, як у літературній ниві, працює правило «стислість – сестра таланту». Довгі словоформи не поміщаються на флакон, зате літери можна перевертати. Що я й зробила.

або.35964

МАКІЯЖ З АТЕЛЬЄ

"Ми пропонуємо один єдиний колір тонального крему - ваш", - говорить рекламне гасло революційного продукту Le Teint Particulier від Lancôme, яке з'явилося в США в універмагах Nordstrom. Паризький бренд називає нову послугу інакше як майбутнім декоративної косметики. І це не пусті слова. Вперше відтінок тонального засобу змішують та заливають у флакон на ваших очах. Процес схожий на вибір окулярів в оптиці. Заздалегідь записавшись на прийом, ви прибуваєте в магазин, де вас у повній бойовій готовності зустрічає консультант з краси Lancôme. А озброєний він спеціальним сканером, який зчитує відтінок вашої шкіри та інші дані. Інформація передається комп'ютеру і по ланцюжку - комбайну, що змішує. Хвилинне очікування – і персональна тональна база готова! Крім її головної переваги – копіювання вашого тону шкіри – засіб легкий, дихає, зволожує та демонструє вражаючу стійкість.

LeTeintParticulier_01

Що сказати? Техніка, безперечно, дійшла! Апарати діагностики епідермісу, які раніше я зустрічала лише в наукових лабораторіях великих косметичних концернів, стали мобільнішими і перебралися за стійки магазинів. Продавцям-консультантам вірою та правдою є останні комп'ютерні технології. Наприклад, у beauty-корнерах Yves Saint Laurent у всьому світі візажисти регулярно проводять сесії макіяжу в окулярах Google Glass. За допомогою просунутого гаджета процес створення нового образу записується на відео, які клієнти отримують поштою разом із фотографіями «до» та «після». Майстер-класи блогерів несподівано втрачають свою цінність, коли у вас є покрокова інструкція нанесення макіяжу на своє рідне обличчя.

google-glass-yves-saint-laurent_5170419

ПЕРЕШЛИ НА ОСОБИСТОСТІ

Власна косметична лабораторія, яка щоранку аналізує стан вашої шкіри і готує вам свіжий крем, - це не плід фантазій бьютіголіка, а реальний винахід компанії Romy Paris. Замовлення на елегантний апарат, що нагадує капсульну каву-машину, можна оформити на сайті компанії хоч сьогодні (€490). Принцип роботи агрегату наступний: крем або сироватку (базу) додаються активні речовини з герметичних капсул. Останні поділені на дві групи та продаються окремо. Як же розумна машина розуміє, що потрібно вам зараз? Попередньо в мобільний додаток ви вносите докладну інформацію про свій тип шкіри, спосіб життя та звички. Плюс миттєві відчуття, скажімо, недосипання або інтоксикація (напередодні провели вечір у компанії семи «Зелених мексиканців»). Програма негайно повідомляє, які міні-капсул потрібні. Ви завантажуєте їх в апарат, він змішує інгредієнти з базою і через 10 секунд випльовує на лопатку дозу свіжої сироватки.

romy-paris

Чи хочу я спробувати це диво техніки? Ще й як! Торік у науковому центрі Weleda мені довелося власноруч замішати органічний крем із готових лабораторних зразків, нагородивши його натуральною парфумерною віддушкою, яку я також склала самостійно. Мій творчий початок тріумфував. А тепер воно з нетерпінням чекає на появу по-справжньому індивідуального крему – на основі ДНК. Нині у напрямі дерматогенетики активно ведуться роботи. За допомогою мікрозонда та точної апаратури вчені намагаються скласти персональний паспорт шкіри з повним описом біохімічного профілю. За цими даними одного прекрасного дня технологи і створять індивідуальний крем з чітко заданими властивостями. Без перебільшення, вашу другу покращену шкіру. Сподіваюся, що чекати доведеться не до пенсії. позику без фото паспорта 18 років

Статті на тему