Бальзам для губ – перша новинка sense education після запуску бренду півроку тому. Дбайлива формула «Природність + Інновації» бальзаму містить найдієвіші природні інгредієнти: оливковий squalane 25%, вітамін Е і олію дині Калахарі. Вони глибоко живлять і пом’якшують шкіру губ. А ще, lipexel з губчатого гарбуза, інноваційний компонент, який захищає тендітну шкіру від впливу мінливої погоди і допомагає відновити її ліпідний шар.
Як і всі засоби sense education, новий продукт має свій унікальний лагідний аромат – свіжого евкаліпту і м’яти. Окрім базового застосування, бальзам можна використовувати як:
“За перші півроку ми встигли переїхати на більші промислові потужності, оновили етикетки, покращили склад наших засобів і підготувалися до поповнення продуктової лінійки, яку розпочинаємо саме випуском бальзаму. Ми фанати нового аромату солодкої м’яти, який розробили разом із парфумерами з французького міста Грасс. Ми продовжуємо співпрацювати з українськими виробниками і підрядниками, тюби все також родом з незламного міста Харкова. Пакування складається з тюбу та коробки, саме вона це перше, що бачить клієнт знайомлячись з бальзамом і ми приклали максимум зусиль зробити перший дотик естетично приємним”, – коментують засновникиsense education.
Засіб для найніжнішої ділянки обличчя вийшов напередодні літа не випадково. І нагадує про важливість догляду за губами в спекотну пору, щоб захистити шкіру від сонячних променів і впливу кондиціонеру.
Читайте також: ЛОГО-МАНІКЮР: НОВИЙ НАБІР ДЛЯ НІГТІВ ВІД CHANEL