UA
RU

5 fashion-фактів про стиль «Матриці» від дизайнерки стрічки

Редагувати переклад
В український прокат вийшов науково-фантастичний бойовик "Матриця: Воскресіння", яка 20 років тому змінила кіноіндустрію В американському прокаті картина вже збирала $22,5 млн і за даними українського прокату - зараз перебуває в трійці лідерів. Не в останню чергу стрічка стала культовою через костюми героїв, які не втомлюються цитувати дизайнери та герої червоних доріжок. П'ять несподіваних fashion-фактів про костюми від дизайнерки фільму Кім Барретт.
Кім Баррет 2

Дизанерка Кім Барретт

Робота з кольором

Робота з кольором – революційна ідея Кім Барретт. Все, що відбувалося з героями в реальному світі, Кім разом з художником-постановником Овеном Патерсоном фарбувала у синій колір, все, що відбувалося у світі Матриці — мало зелений відтінок.

Таким чином глядач миттєво зчитував, у якому зі світів відбуваються події. Крім того, всі білі та сірі тканини також «купали» у ванні з легким зеленим барвником. Навіть білі сорочки агентів Матриці мали тонкий зелений відтінок.

Матриця повернення

Обманути… сонячні окуляри

Одна з пізнаваних деталей образів героїв — вузькі дзеркальні очки. Вони були розроблені спеціально для кожного персонажа компанією Blinde, яка виграла тендер у Ray-Ban. Щоб вони відповідали індивідуальним розмірам голів (тобто міцно трималися під час виконання динамічних сцен), було виготовлено гіпсові копії голів акторів. 

Вже після старту зйомок оператор-постановник Біл Поуп виявив, що лінзи окулярів відбивають усю знімальну групу… і запропонував вихід: команда одягалася у все біле, щоб не відбиватися в окулярах, або чорне, коли дії відбувалися у темному поміщенні.

Матриця

Робота на… здешевлення

Дивно, але факт: на створення культових образів Нео, Трініті, Морфея та інших було виділено скромний бюджет. (Для порівняння зйомка першої «Матриці» коштувала 63 мільйони доларів, тоді як «Матриця: Перезавантаження» вже у 150 мільйонів). Через це дизанерка як могла заощаджувала на самих матеріалах. Наприклад, куртка, штани, топ Трініті було виготовлено з цупкого ПВХ.

«Шкіряний плащ» Нео дизайнерка виготовила з дешевої шерстяної тканини для пальта, за яку заплатила три долари за метр. Крім низької ціни ще одним із переваг тканини була її відновно легка вага — і це додало романтизму кожному кадру бій та погонь, у яких плащ Кіану Рівза мав розвіюватися.  

Світло пятно

Костюм Світч, охорониці на «Навуходоносорі» — чи не єдине світле пятно фільму. За словами Кім, на початку Вачовські шукали на цю роль чоловіка, який на екрані мав перетворитися на жінку. Таким чином, на той час брати Вачовські, прагнули надати символічності своєму ставленню до ґендера. Проте ідею не підтримала кіностудія. Тож, в результаті, екранний образ Світч важко віднести до певного гендера.

дизайнерка Матриці

Деталі задають тон

Для Кім Баттерр «Матриця» стала лише іншим фільмом у її портфоліо. Першим проектом Кім була стрічка База Лурмана "Ромео плюс Джульєтта", для якої вона одягла Леонардо Ді Капріо та Клер Денс. Брати Вачовські були у захопленні від співпраці з Кім. Тож впичали її ім'я не тільки в титрі, а й… видерли на стінах ліфту, в якому їхав герой Кіану, а пізніше запропонували створити костюми для інших своїх картин — «Спіді Гонщик», «Хмарний атлас», «Піднесення Юпітера».

Кім Баррет

Дякуємо за допомогу в організації інтерв'ю кінотеатр Сінема-Сіті, де можна переглянути стрічку «Матриця: Воскресіння»

Фото: кадри з фільму «Матриця» та інстраграм @kymbarrettdesign

Читайте також: ВІД ПЕРШОГО ОСОБИ: ПРИЯНКА ЧОПРА-ДЖОНАС ПРО ЗЙОМКИ У “ВОСКРЕШЕНОЇ” “МАТРИЦІ”

Статті на тему